Feita's slankeprosjekt

Sazzaz

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Nå er det straks slankekrig her og denne gang skal jeg være med. Håper på MYE vektnedgang.

Har ca en persons vekt å MISTE. Ca 70 kg ned trenger jeg for å komme meg innenfor toppen av normal bmi.

Veier ca 150 kg nå. Skal ta en skikkelig veging på fredag når slankekrigen starter. I følge en in body test jeg tok for 5-6 år siden, så var min idealvekt 78,8 kg. Kan jo være det har forandret seg bittelitt på disse årene, men tar utgangspunkt på at det er ca der jeg vil ned til en gang.

Blir jo ikke gjort på en slankekrig :p men håper å få en god start.
 
Da ble dagens vekt 150,9 kg. Håper det er et lavere tall neste uke. Er uheldigvis ikke veldig motivert egentlig. Har en småsyk gutt. Så er mye gråting og ei litt stressa mamma når ingenting er godt nok for skatten min dei siste dagene. Men skal om ikke annet gjøre mitt beste for å ha et ok kosthold vertfall.
 
Blææææ, er ikke mye motivert akkurat nå merker jeg. Men har greid å holde kostholdet sånn ca okey uansett :) nå blir det spennende å se i morgen hvordan det har gått med vekta da :)
 
Blææææ, er ikke mye motivert akkurat nå merker jeg. Men har greid å holde kostholdet sånn ca okey uansett :) nå blir det spennende å se i morgen hvordan det har gått med vekta da :)
Lykke til :D
 
Da ble det 1,7 kg ned :) Greit fornøyd. Har jo vært lite motivert. Så har kjempet for å ikke trykke masse snop i trynet hver dag og holde et ca okey kosthold.

Men 149.2 kg er jo ikke et bra tall enda, men viss det fortsetter å gå ned over lang tid. Så kan det jo bli bra til slutt :)
 
Går ikke så bra her. Gikk jo ut av slankekrigen sist uke. Fikk mensen dagen før vektdag, som alltid betyr høyere vekt noen dager. Det betydde også at jeg ikke er gravid. Prøver ikke sånn veldigt. Men vi har sluttet med prevensjon så det kan jo skje. Og mensen var ca 1 uke sen, så hadde jo startet å håpe veldigt. Så litt nedtur.

Og så i tillegg hadde vi besøk i garasjen i starten av uken en natt. Heldigvis fikk ikke mannen sove den natten, så han var tilfeldigvis på kjøkkenet når han hørte at garasjeporten ble åpnet. Gikk og så på kameraene våre og da såg han bevegelse som forsvant inn i garasjen. Så han sprang ut og tok personen på fersken at han prøvte å dirke opp bilen vår. Mannen fikk skremt han og tyven stakk av. Heldigvis uten bilen vår. Men har jeg har ikke vært høy i hatten her hjemme på kveld/natt etterpå og det har desverre resultert i en del godtespising :-(

Lagte en wildcard tråd. Men tviler på motivasjonen min er god nok til å klare å komme meg inn igjen.
 
Back
Topp