FEIT!!!

Maanestråle

Gift med forumet
I dag føler jeg meg skikkelig, SKIKKELIG FEIT! Magen bare EEEESER ut!!! [:'(][:'(][:'(]
Jeg var jo ikke tynn fra før av, men nå er jeg virkelig DIGER!!! [:@]
Kan jeg ikke heller få se gravid ut snart i stede for bare feit??? Reiser til syden om 1/2 uke...har INGEN klær som passer!!!

Nei nå var det bare pyton...

Jeg kjøpte meg to nye mammakortbukser før jeg skulle til paris! De fikk meg til å føle meg skikkelig vel[:D][:D]
Ikke noe som stramma noe sted eller noenting, kunne bare blåse ut magen!! Det var deilig!!
Kjøp deg en mammakortbukse[;)] Og hvis du har litt mage som du sier du har(det har jeg også) så sitter mammabukse som støpt uansett[;)][;)]

Joda, har en som jeg bruker... men føler fettet bare eser over alt i dag... æsj! [:'(]

hadde den bare vært hard og rund så! [8D]

Gravid i 10'ende uke, men ser ut som jeg er halvveis minst! BLÆ! [:'(]

Huffda.. det er så kjipt når man ikke føler seg vel selv.. samme hva andre sier[&:]

Jeg er sikker på at det ikke er så ille som du selv føler

Vet ikke helt hva jeg skal si, så gir en goood klem i steden[:)]

Sånn føler jeg det ganske ofte også. Noen dager værre og andre dager bedre. Jeg digger å ha på tights å Tunika. Det skjuler det meste![:D]

Tusen takk [:)]

Før kunne jeg i det minste trekke inn magen men det er jo umulig lengre...
Fint å dra til syden nå når man helst vil la bikinien bli igjen hjemme...

på H&M finnes det en mega kul badredrakt då... husker ikke om det er BIB sin eller mammaklær (sin)

Huff, skjønner godt hva du mener og det er helt normalt og føle seg slik i begynnelsen av et svangerskap[:)] Vi får bare være tålmodige og vente til magen kommer frem[:)]

Hehe, ja det er tiden for at man ikke helt kan se om man er gravid eller bare blitt feit nå...går fort over da[:)]

Du er helt sikkert fin=)
Jeg og føler meg som ei dundre enkelte dager, mens andre dager går det greit=)

Men husk det at i syden er det sikkert ikke så mange som kjenner eg uansett, og jeg er overbevist over at det er ikke langt du skal snu deg før du ser ei som er myyyye feitere, bleikere og eklere enn deg!
<3

Tror jeg ikke på [;)] hihi

Skal si jeg føler meg skikkelig tjukk om dagen selv, orker ikke trene siden jeg er såååå sliten.
Kos deg masse i syden. Er snart på vei dit selv[:)]

Kjenner meg igjen! I dag stod magen rett ut! Skikkelig 6.måneders mage! Spiste LITT for mange pannekaker til middag......

¨Du er ikke alene om det nei!!

Skulle finne med t-skjorter i stad...
JADA,, så ut som om jeg var godt over halvveis alt[:'(]

Back
Topp