FEIT!!!!!! :=O

2barns mor

Elsker forumet
JEG ER BLITT FEIT IGJEN................................... himmel og hav hvordan skal dette gå,  jeg er så kvalm, får nesten ikke i meg mat. og jeg har gått opp 4 kg alt
Men nå klarer jeg ikke være så aktiv eller da om dagenen pga to opererte bein, men alikavell ..................................

I eit svangerskap saa skal me legge paa noen kilo, men ikkje at eg liker det, men slik er det.

Prøv og ikke bry deg så mye om det. En legger på seg i rykk og napp og slik er det bare:)

Jeg er ei aktiv 4 barnsmor som trener, går tur ¨pråver å spise bra. EEr normalvektig og har hverken mer elle rmindre på kroppen. men hver gang jeg blir gravid så legger jeg på meg 4 kg bare jeg ser en positiv test. Men er obs og det kommer av etterpå:)

Nyt graviditeten og gjør det du kan, er ikke mer du kan gjøre hverken fra eller til:)

Ja jeg vet, men er bare litt frustrerende........... Jeg må bare legge meg i hardtrening når graviditeten er over.........

Det er mest om korleis ein tar det Eg er og litt tjukk, men har gaatt ned mange kilo, og naa kjem dei paa igjen, sist vekt var 96 kilo, og det var foer eg vart gravid. Eg har ikkje mykje tanke for kor tjukk eg blir, eg baerer fram eit barn, og daa faar kroppen min vere slik den maa vaere. Eg faar ta lange turar med barnevogna naar ungen er foedt.

Back
Topp