Feiring av 30 års lag

Annki29

Flørter med forumet
Noen som har noen tips om tema, skal man ha tema eller ikke tema...isåfall hva? tips taes imot med takk

Personlig så er jeg ikke sånn veldig for temafester. Synes det da har lett for å bli så mye ekstra pes for å få kommet seg på fest. Blir gjerne litt ekstra utgifter også, for må jo ofte ut og handle litt ekstra for å få ting gjennomført.
Men i et 30-års lag jeg var i i fjor sommer, så var temaet "black and white". Stort sett alle har jo noe svart eller hvitt de kan ha på seg. De fleste gutta dukket da opp i dress og jentene i hvite kjoler/tunikaer o.l. Og så hadde en jo noen litt mer kreative som dukket opp i svart dommerutstyr, svarte lærklær o.l.
Men det spørs jo så klart hva du liker og hvor mye du liker å gjøre ut av ting da. Vet jo at det er mange som elsker temafester hvor en må kle seg skikkelig ut - så vi er alle forskjellige [:D]

jeg vil være prinsesse. haha

Vel, har en venninne som alltid har temafester,, alt fra maskeradeball, bad taste, hawaii party, halloween .Alle skal kle seg på noe som starter på en bokstav, glam og glitter osv osv.

Og sant som det blir skrevet over.. blir ekstra kostnader, noen tar det fult ut andre ikke.. men kan jo lage et tema som gjør at folk kanskej ikke må legge så mye i det feks.. selv om jeg ikke vet helt hva det skal være,, skal på nyttårsball til samme venninne på fredag, da er tema oskar utdeling, alle skal kle seg som de ville gjort på den røde løper,, og da er det jo faktisk ikke værre enn å være pent kledd...

men hva med å ha tema "låve fest" for du skal vel ha festen her nede,, og egentlig skulle den jo vært på bygda og litt mere låve"preg" hehe..

Alle kan kle seg i turkis, jaaa, eller "er du mann må du være dame og omvendt", da låner man jo bare av en av motsatt kjønn,,,,

mamma hadde en gang skikkelig karnevall fest, og de sydde seg roger rabbit og jessica kostymer.. SKIKKELIG gjennomført.,,, men er jo heller ikke såååå lenge til du skal feire ??? Gammla!!!! hihihihihih

Det ble en toush of the 80`s hehe[:)] ja jeg er gammel, men gud så deilig det er å være ung til sinns...heheh. Glder meg sykt til festen...

Jeg er heller ikke for sånne temafester som en må handle inn masse som bare skal brukes en gang...men sort og hvitt er jo gøy, så kan bursdagsbarnet kanskje ha på seg knallrødt!!!

Grilldressfest er jo alltid en slager!!!!!

Så er jo pakkeleken et must!!!

Back
Topp