Feiring av 12 uker

Dr Cici

Flørter med forumet
Feiret å ha kommet til 12 uker med å dra på ultralyd i dag, og fikk se en skikkelig herlig minibaby med hode, armer, hender og føtter, som lå der og sprellet, suttet på tommelen og vinket til oss. Mannen og jeg var så glade. 6 cm lang og ble egentlig målt til et sted mellom 12+6 og 13+3, men siden vi vet befruktningsdato nøyaktig (IVF) er vi jo fortsatt sikre på at vi bare er 12 uker. Hadde gledet oss til å vise bilder til kommende besteforeldre når vi skulle dele nyheten i helgen. Men hva tror dere sostehodet mitt klarte å gjøre...? Miste hele bildestrimmelen et sted på vei hjem, mest sannsynlig på toget. :dead: Tipper mannen blir litt oppgitt når han kommer hjem og jeg må fortelle ham det. Men trøster meg med at bildet av minien vår hygger seg med å kjøre regiontoget frem og tilbake til Lillehammer i dag...

Gratulerer så mye med 12 uker og vellykket ul :D hørtes sykt koselig med den ul, gleder meg til min tur om en uke :D
Ellers utrolig kjipt at du mistet bildene :( Kjenner igjen den distre oppførselen :P

Gratulerer så mye❤️

Så herlig, gratulerer! Kjipt med bildene, men sånn er det å være fjern gravid, hehe :facepalm::hilarious:

Gratulerer med fin ultralyd! :Heartred

Har du ringt og spurt ultralydklinikken om de har lagret bildene digitalt?

Gratulerer så mye!! Kjipt med bildene, men det viktigste er jo at alt så bra ut :D :Heartred

Ååå, så gøy:smiley-bounce016 Kjipt med bildene da Ettersom det er så spesielle bilder så kan jo noen etterlyse en eier? På fb eller noe?

Gratulerer med fin ultralyd! :Heartred

Har du ringt og spurt ultralydklinikken om de har lagret bildene digitalt?
Veldig godt spørsmål, kan høre. Men siden vi var hos en kollega av mannen, som ikke tok seg betalt, så er jeg usikker. Han la meg jo ikke inn i systemet eller noe, bare brukte apparatet og skrev ut bildene. Jeg skal høre hva mannen tenker, kanskje han synes det er litt flaut om jeg spør:knegg:

Ååå, så gøy:smiley-bounce016 Kjipt med bildene da Ettersom det er så spesielle bilder så kan jo noen etterlyse en eier? På fb eller noe?
Haha, det kan hende, men da tror jeg ikke jeg tør vedkjenne meg bildene. Heldigvis er det ikke navn eller personnummer på dem, siden jeg ikke ble lagt inn offisielt i journalsystemet. Hvis ikke hadde det vært litt guffent. Men nå får jeg heller le av at mini på en måte har vært på sin første langtur uten meg. Litt tidlig å forlate redet etter min mening:happy090

Dere kan jo gjøre det offentlig på Facebook ved å etterspørre bildene på toget :happy::hilarious: hvis det ikke er offentlig ennå lissom. Så artig :cat:

Men kjipt å miste bildene huff. Kjenner til susehue :bag:
Gratulerer med 12 uker :chicken:

Dere kan jo gjøre det offentlig på Facebook ved å etterspørre bildene på toget :happy::hilarious: hvis det ikke er offentlig ennå lissom. Så artig :cat:

Men kjipt å miste bildene huff. Kjenner til susehue :bag:
Gratulerer med 12 uker :chicken:
Hahaha, det hadde egentlig vært en sykt kul måte å annonsere på. "Etterlyst; Ultralydbilder som viser familiens neste medlem. Utseende; svart-hvitt, tverrsnitt, med armer og ben, 6 cm lang, lager lite lyd foreløpig. Sist sett reisende alene på regiontoget til Lillehammer, i dag. Hvis du finner dem, hadde det vært supert om de kunne komme tilbake til familien vår, i alle fall innen april 2020":D
Men usikker på hva mannen ville synes om det:p

Gratulerer med 12 uker Var også på ul i dag. Er ikke 12 uker før mandag. Og tirsdag skal jeg på Riksen for tilbakemelding på duotest og ul. Så håper at jeg kan feire litt snart jeg også

Gratulerer med 12 uker Var også på ul i dag. Er ikke 12 uker før mandag. Og tirsdag skal jeg på Riksen for tilbakemelding på duotest og ul. Så håper at jeg kan feire litt snart jeg også
Håpe du får positive svar på tirsdag. Grunn til en feiring om alt er fint da!

Så spennende! Jeg skal inn på tirsdag for å ta duotest, så jeg må vel vente enda to uker på svar:dead:

Back
Topp