Feiret dere noe..

Kjerringaivinden

Glad i forumet
..når dere oppdaget graviditeten? :D

Her vet samboer ingen ting ennå.. Vil måle hcg-bp over tre dager før jeg forteller, bare for å være sikker :)
 
Nei, verken nå eller sist.
 
Farsdag :p
 
Nei, var farsdag og jeg skulle på nattevakt:p vi var i sjokk et par dager! Hehe
 
Nei, gjord ikke det forgje gang heller...
 
Nope, helt vanlig dag :)
 
Nei egentlig ikke :p
Han har reisejobb å er nesten aldri hjemme så han fikk et bilde av testen der det sto "tror du må få deg en jobb her hjemme snart" :p
 
Nei, vil ikke ta gleden på forskudd etter å ha mistet flere ganger.
Kanskje vi skal feire etter uke 12
 
Det ble en ekstreme mengder med snop på lørdag som var :D utover det så gikk det stillefor seg ;)
 
Fant det ordentlig ut på farsdagen så jeg gjorde den dagen koselig for han, da dette er hans 1. :)<3
 
Min samboer var bortreist da jeg fant det ut. Sa ikke noe, men ordnet en miniflaske med champagne og en sjokoledegullmedalje fra nille som jeg skrev "Swim team" på. Altså en premie for innsattsen til svømmerne hans;) Det tok vel ca 8min fra han kom inn til han oppdaget det på sofabordet, og han tok vitsen med en gang ;D
 
Kjæresten fikk vite det i dag, og han sa at vi skal ut å feire det i morgen. Hva vi skal vet jeg ikke, men det blir nok koselig. :)
 
Vi feira ingenting,vi var litt i sjokk :) men det var samboeren som såg testen først så han visste det før meg :)
 
Ingen feiring her heller. Var vel sånn at vi følte det var litt krise da vi ikke hadde planer om å få flere barn. Det begynner heldigvis å lette litt nå :)
 
Back
Topp