Feirer vogn med bananasplitt

ElisabethRB

Forumet er livet
Da har jeg funnet vogna. (Tusen takk for tipset Anncki[:D]) Skal hente den i slutten av uka[:D]
Og dette må jo feires med en skikkelig bananasplitt[:D] Koser meg skikkelig nå... Og det gjør visst lillegutt også... Haha[:D]

ååå,den va fin!!! koss merke e d??

Sjer på tickern din at d e bare 2 uka te mannen din kjæm heim nu, d går jo kjæmpefort

ORIGINAL: Nina*Pina

ååå,den va fin!!! koss merke e d??

Sjer på tickern din at d e bare 2 uka te mannen din kjæm heim nu, d går jo kjæmpefort

Den heter Trille Vicki. Produsert i Danmark, og er visst veldig populær der. God og sikker barnevogn, og det beste var at den ikke koster skjorta. Combi vogna koster 2999 kr, og skal du ha stelleveske, myggnetting og regntrekk kommer det på ca 3500 kr. Ja takk sa jeg da[:D]

JEG VET DET[:D][:D] Bare 2 uker.... Håper den siste tiden går KJEMPE FORT!!!!! Har ikke ord på hvor mye jeg gleder meg, og hvor mye jeg savner han... Nesten så jeg savner han mer nå som det er så kort tid igjen, enn jeg har gjort tidligere...[&:][;)]

ORIGINAL: ElisabethRB

Da har jeg funnet vogna. (Tusen takk for tipset Anncki[:D]) Skal hente den i slutten av uka[:D]
Og dette må jo feires med en skikkelig bananasplitt[:D] Koser meg skikkelig nå... Og det gjør visst lillegutt også... Haha[:D]

DU BARE MÅTTE GJØRE DET HER NÅ....
DÅRLIG GJORT!

JEG VIL Å HA BANANSPLITT!!!!!!!!!!!!!!

hahaha!! da jeg leste "feire vogn med banansplitt" , tenkte jeg (før jeg hadde lest hvem som hadde skrevet) åh! nå har elisabeth kjøpt vogn [:D][:D][:D]
den var fin da[:)] grattis

ORIGINAL: sha86

hahaha!! da jeg leste "feire vogn med banansplitt" , tenkte jeg (før jeg hadde lest hvem som hadde skrevet) åh! nå har elisabeth kjøpt vogn [:D][:D][:D]
den var fin da[:)] grattis

Hahaha[:D] Så bra[:D] Jada.... Fikk litt dilla på den bananasplitten etter lørdag... [:)]

HAHA[:D] TENKER DERE ER MISUNNELIGE[:D] (Var derfor jeg bare MÅTTE legge inn bilde...) Tihi[:D]

[8D]Den vogna var jo bare STILIG da![:D] Grattis med vogn[;)]

duuuu, din frister!! For nå fikk jeg jo ikke lyst på banansplitt i det hele tatt!![:-][8D]

ORIGINAL: maya87

Vi alle reiser hjem til Elisabeth, så får hu lage bananasplitt til oss alle [:D][:D]

Har 2 liter iskrem og bananer jeg, i tillegg til masse sjokoladesaus... Så bare å komme[:D]

ORIGINAL: Olivers mor

ORIGINAL: ElisabethRB

DU BARE MÅTTE GJØRE DET HER NÅ....
DÅRLIG GJORT!

JEG VIL Å HA BANANSPLITT!!!!!!!!!!!!!!

må nok ringe gubben å be han handle en gang til ja... hehehe
bananer, is med sjokoladebiter, og sjokoladesaus, og sånn kjeks til.....! må ha, bare må ha!!!!

ORIGINAL: Anncki

ÅÅÅÅÅ nå ble jeg glad[:D]
GRATULERER!!!!!!!
Da har vi like vogner, bae jeg har i brun[;)] hehe... Synes de er såååå kule!!!!
Kos deg masse med banansplitten!!!!

De hadde bare bestilt opp svarte når jeg var der idag, men det var den gubben likte best, så da ble det den[:D] Kjempe glad selv når jeg likte den, og fikk greie på prisen[:D]

Kjøpt du den i nå kjede-butikk?
lure litt på om æ å ska sjekk ut den der ja, skikkelig fin pris på den å knallstili...[:D]

ORIGINAL: Spring09

Nam! Det så godt ut[:)] Og så fin vogn!! Kjøpe du den i horten?

Jepp[:D] I den butikken vi snakka om på lørdag[:D]

Nina*Pina: Her kan du finne en forhandler i nærheten av der du bor: http://www.babytrold.dk/

VÆÆÆÆÆ du ass

den banan splitten der kunne jeg tatt[:D] nam nam den så ikke vond ut....

oj foresten...gratulerer med vogn den var jo drit stilig[;)]

Back
Topp