feirer med å kjøpe bilstol <3

Sunfrid

<3 Prinsessa <3 *21.08.2013*
Da har vi vært på vår andre OUL og denne gangen fikk vi heldigvis sett det meste :) vi får ei prinsesse i august <3 å tror dere ikke jammen meg at kundeavisa til barnas hus lå i postkassa da jeg kom hjem :) med knalltilbud på bilstolen jeg skal ha, så nå skal jeg dra å kjøpe maxi cosi med base for 1999kr. Heeerlig <3

Gratulere med prinsesse i magen! Skal handle det setet jeg også, men i krogstadelva er ikke stolen på tilbud før onsdag 10april klokka 18.. de kaltr det babykveld ;)

Gratulerer med jente i magen :)

Gratulere med prinsesse i magen! Skal handle det setet jeg også, men i krogstadelva er ikke stolen på tilbud før onsdag 10april klokka 18.. de kaltr det babykveld ;)
Var litt raskt ute jeg ser jeg.. takk for at du fikk meg til å se en gang til på annonsen... må vente til onsdag jeg å.... hehe

Var litt raskt ute jeg ser jeg.. takk for at du fikk meg til å se en gang til på annonsen... må vente til onsdag jeg å.... hehe
Hehe, jeg gjorde samme feilen skjønner du :p glad jeg la mærke til det før jeg satte meg i bilen.. hehe

Gratulerer med jente i magen! :)

det virker som om det er alle butikker, er babykveld etter klokken 18.00 :)

virker ikke sånn... står bare utenpå kundeavisa til barnas hus denne uka. Mulig det er begrenset antall men det står det ikke noe om...

Back
Topp