Feirer dere Valentins day?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Kjøper du noe til mannen og omvent? :D
Eller feirer dere på en annen måte?

Nope. Ingenting.
Ikke fan av den dagen noen av oss.
Gave er kjekkere en dag man ikke forventer å få/gi noe.
Kvalitetstid setter vi av andre dager, så ikke nødvendig;)

Vi har bestandig sagt at vi ikke gjør det, men likevel så har han nesten hvert år kommet med en liten ett eller annet. Og da mener jeg så liten at det nesten blir komisk, som den gangen han kom fra butikken med love hearts og ostepop, begge deler spiste han selv.

I morgen derimot har han tydeligvis planlagt ett eller annet, og jeg kjøpte ham en genser i dag mest for å vise at jeg tenker på ham også, siden jeg antok han kom til å gjøre noe, så vi må vel kanskje slutte å si at vi ikke feirer Valentinsdagen.

Nei. Det gjør vi ikke. Ingen av oss bryr oss om valentines ;)

Har ikke gjort det tidligere for har vært opptatt med hvert vårt den dagen bestandig, men jeg kjøpte en liten ting til han i fjor og i år har begge kjøpt en liten ting til hverandre og vi skal kose oss med god mat (men det gjør vi hver helg uansett) :)

Nei, blitt dårlig med det nå etter 14 år. Men vi er veldig flinke til å ha det litt romantisk med levende lys og gode middager sånn i hverdagen ellers :)

Feira typisk når vi just var blitt sammen.... Ikke kjøpt noe til han i år og kommer nok heller ikke til å få noe :P

Jeg har kjøpt gave til mannen og planlagt en bedre biffmiddag :-D så skal vi se en romantisk komedie tenker jeg :-) tviler på jeg får no gave fra sambo, men det gjør ingenting :-) viktigste er at vi er sammen :-) han spurte om vi skulle invitere en kompis for han hadde glemt det var valentins. Han fikk forøvrig gave og ikke jeg i fjor også :-P

Nooope! Gubben pleier å skulle gjøre noen ting av alt mulig, men nå har han ikke vært på nett på noen dager, så tror han har glømt det, for han sa ista at han var så trøtt at han måtte få sove litt lenge imorgen :p gjør meg ikke no, jeg er ikke så fan..

Feirer mannen som har bursdag da. Liker ikke konseptet og vil heller ha oppmerksomhet på en hvilken som helst dag og ikke når det er forventet.

Vi har heller satt over penger til sparekonto :)

Nei, det har vi sluttet med. Gjorde det et par ganger i ungdomsårene, men syns det er viktigere med litt hverdagsromantikk ;)

Når eg ser at butikkene reklamere med å visa kjærleik denne eine dagen fikk eg ein tanke om det. Eg vil heller vise det alle andre dager enn kun 1 dag i året. For det er dei andre dagene som betyr noko :) Så nei, me feire ikkje valentine.

Tja vi pleier å finne på et eller annet <3 da mest fordi vi vanligvis er altfor opptatt :-o

Back
Topp