Feirer dere valentinesdagen?

Vi har ikke pleid å gjøre det men i år tror jeg vi skal lage litt god middag og ha litt vin og kooose oss. Særlig siden det er på en mandag. Skader ikke med litt romaaance sånn tidlig i uka! [;)]

ORIGINAL: idahelene

Vi gjør det, kun fordi vi forlova oss den dagen for 2 år siden[;)]

Samme her, eller vi ble sammen på Valentines dagen for 11 år siden, og forlovet oss også på den dagen [;)]

Nei, det har vi aldri gjort. Synes egentlig det er noe tull hele greia, føler det er noe handelsstanden har innført for å selge mer......

Dessuten er det jo de små tingene i hverdagen som teller.... ikke sant?
Ikke det at det blir så mye av det heller hos oss da[;)]

ORIGINAL: vesla87

Nja.. Vi feirer den vel ikke. Kommer med en liten tanke til hverandre, og hvis det passer med dagen, så lager vi litt god mat eller no bare.. Ellers ikke no ;)

Samme her. Syns det er en fin mulighet til og tilbringe litt ekstra tid sammen :D

ORIGINAL: Elisaban

Kan jo ikke kalle det feiring akkurat, men vi gir hverandre et kort eller no også koser vi oss sammen. Gjør jo det ellers også altså[:)] Synes valentinsdagen er litt fin jeg. Det er så mange andre merkedager som handler om ting som jeg ikke bryr meg om i det hele tatt. En dag som handler om kjærlighet er flott[:)] Man trenger jo ikke å ta helt av å handle alt det som handelstanden legger opp til, er jo ikke det valentinsdagen handler om[:)]

Som om jeg skulle sagt det selv! Det er vel 1 av 3 ganger i året jeg får blomster av min kjære! De to andre er morsdag og bursdag. Vi koser oss gjerne bare litt ekstra på kvelden viss det passer og vi orker[8D]

ORIGINAL: Malleleo

nei, men prøver å kanskje være litt koselig mot hverandre og spise litt bedre middag[:)]

Samme her, kjøper evt inn en hjerteformet kake bare.. [:)]

oj så mange som ikke feirer den[:)] .. da er vi ikke alene om det iallefall.. er spent på om han i det hele tatt husker dagen.. hehe!!

heldigvis er vi flinke til å vise hverandre kjærlighet i det daglige så vi trenger ikke èn spesiell dag..

må bare si at han svarte at valentines dagen er i september på et sånn spørsmålsgreie for et par uker siden! jeg daua[:D][:D]

Vi har dratt på hyttetur og kost oss skikkelig de to siste åra. Men i år blir det vel bare at vi er hjemme og lager god middag[:)]

ORIGINAL: Sylvia80

ORIGINAL: idahelene

Vi gjør det, kun fordi vi forlova oss den dagen for 2 år siden[;)]

Samme her, men her blir det 3 år siden nå da.. Skal tro når vi blir gift..?? [:)]

Vi blir gift 27 august 2011 [;)]

nope he he he

Back
Topp