Feirer dere valentinesdagen?

Nitapus

Forumet er livet
Eller alle hjerters dag som det så fint heter på norsk! [;)]

Vi gjør nemmlig ikke det... [8|]

ikke vi heller.

Niks. Ikkeno slikt her i gården. [;)]

Vi gjør det, kun fordi vi forlova oss den dagen for 2 år siden[;)]

Nei egentlig ikke. [:)] Er som regel bare jeg som kjøper noe til sambo [:D]

Ja, men vi ble sammen den dagen i 2005, ellers hadde vi nok ikke feiret:)

nei, men prøver å kanskje være litt koselig mot hverandre og spise litt bedre middag[:)]

Nei det er et triks fra handelsstanden [;)] Men vi prøver jo å tilbringe kvelden sammen da.. At han ikke er i garasjen og skrur bil f.eks.. Det har nemlig skjedd det også [8D]

Nja.. Vi feirer den vel ikke. Kommer med en liten tanke til hverandre, og hvis det passer med dagen, så lager vi litt god mat eller no bare.. Ellers ikke no ;)

Njæ, gjør vel ikke det. Eller, jeg bruker det som en unnskyldning for å bake noe[8D]

Kan jo ikke kalle det feiring akkurat, men vi gir hverandre et kort eller no også koser vi oss sammen. Gjør jo det ellers også altså[:)] Synes valentinsdagen er litt fin jeg. Det er så mange andre merkedager som handler om ting som jeg ikke bryr meg om i det hele tatt. En dag som handler om kjærlighet er flott[:)] Man trenger jo ikke å ta helt av å handle alt det som handelstanden legger opp til, er jo ikke det valentinsdagen handler om[:)]

nei her feires d ikke..

Her feires det ikke nei[:)] tror ikke typen vet en gang om at det eksisterer en slik dag [8D]

mannen min er jo fra usa så man skulle tro han gjør det....men den gang ei.. Han glemmer fint alle dager, og vil gjerne ikke bruke penger på noe. (unnskyld for at jeg er litt nedlatende mot han nå, men jeg er så innmari lei av at han aldri tar seg tid til meg....) Jeg gir han et kort, men pleide å gjøre noe ut av dagen, men det har gått ned til et kort.

ORIGINAL: kmb

mannen min er jo fra usa så man skulle tro han gjør det....men den gang ei.. Han glemmer fint alle dager, og vil gjerne ikke bruke penger på noe. (unnskyld for at jeg er litt nedlatende mot han nå, men jeg er så innmari lei av at han aldri tar seg tid til meg....) Jeg gir han et kort, men pleide å gjøre noe ut av dagen, men det har gått ned til et kort.

Om det er noen trøst så er du ikke alene om å ha en sånn kæll. [;)]

nope feirer den ikke her heller!! [;)] 

nei

Back
Topp