Feirer dere valentines day?

Vi kunne kose oss med og lage en god middag å se film eller noe, å jeg brukte å kjøpe en liten ting som hjertesjokolade o.l :)
I år blir det nok bare meg alene hele dagen viss guttungen har pappahelg, så da får jeg vell et kyss av lillekjæresten min når han kommer hjem på kvelden :)

Nei. Det gjør vi ikke. Ser ikke noe behov for en dag som MÅ være romantisk anlagt.

Jeg setter mye mer pris på hverdagsromansen som kommer når jeg minst venter det. ;)

Vi feirer ikke.
Men vi feirer heller ikke bryllupsdag, dagen vi ble sammen eller dagen vi forlovet oss.

Blir nok av feiring med bursdager og helligdager ;)

Nei. Det gjør vi ikke. Ser ikke noe behov for en dag som MÅ være romantisk anlagt.

Jeg setter mye mer pris på hverdagsromansen som kommer når jeg minst venter det. ;)
Så krampeaktig da! :p Helt enig med deg der. :)

Feirer litt, er det et alternativ? Mannen min kjøper sikkert hjerteformet konfekt til meg. Barna og jeg baker vel en rosa hjerteformet kake og "overrasker" ham med når han kommer hjem fra jobb. Same procedure as every year... :p Eller et år bakte vi heller en hjerteformet pizza. :p Ungene kommer til å lage hjerteformede hobbyting den siste uken før, og mellomste kommer til å snakke mye om kjærlighet og alle hun er glad i. :p Hvorfor vi gjør det slik? Vel vi liker å feire alt som feires kan, men vi er ikke spesielt romantiske av oss.

Feirer ikke, men kan godt kose oss med litt ekstra god mat/godteri og se film eller noe sammen da. Litt hverdagsromanse akkurat da ;p

Ja, her i huset feirer vi alt fra halloween til navnedager, selv om handelsstanden tjener på det. :p rett og slett fordi det er koselig! ♡
Så jeg pleier alltid å få blomster, og så har vi take away eller ut og spise, og mediefri aften på kvelden, hvor vi bare prater og koser.:)

Nei. Jeg blir skikkelig sur om han prøver å gjøre noe på valentines.
Om ikke vi kan gjøre slikt til vanlig så vil jeg ikke at han skal gjøre det akkurat den dagen fordi det er "forventet" av handelsstanden og media at det skal gjøres :)

Ja! Så sjelden mannen her er noe som helst i nærheten av romantisk så holder jeg fast på de dagene han "må" det haha:p det blir som regel ut og spise og kino eller lignende, men spørs i år da det er 1 uke før termin datoen:)

Syns det er unødvendig å bruke penger og tid på sånne ubetydelige dager. Jeg er ikke glad i romantikk og romantiske situasjoner eller gaver osv, så jeg kjenner bare at jeg ikke har behov for å gjøre noe ekstra den dagen :)

Vi feirer ikke noe. Jeg hadde syns det hadde vært utrolig flaut å gått ut å gjort noe den dagen.

Nei.. Valentines er et av de få tingene jeg aldri har feiret. Jeg ser ikke poenget.. Blir litt trassig av det - bare fordi det er "meningen" man skal være romantisk den dagen. ><

Nei. Mannen er motstander av det og jeg bryr meg ikke så mye jeg heller.. :p

Back
Topp