Feirer dere Valentines day?

Lykkeogkjærlighet

Flørter med forumet
*MIA*
Isåfall, på hvilken måte? :-)

Her har mannen pleid å kjøpe blomster til meg, i tillegg har vi ofte sett en film i sofakroken denne dagen.
Da vi var yngre husker jeg dette var en VIKTIG dag, som måtte feires skikkelig ;-)

Vi feirer ikke den, gjør ikke noe spesielt ut av den dagen :)

Vi pleier å ha en regel om at vi skal være sammen denne dagen. Men ikke noe feiring. Mannen min fikk sokker, fortbad og fotmassasje for noen år siden. Tror det var en veldig fin gave :)

Kommer nok til å kjøpe en liten ting til mannen og får sikkert blomster tilbake :-) syns det er koselig jeg ♡ kanskje en god middag og litt sengekos håper jeg :-D

Nei.. Men hender jeg baker ei kake til fars & mors dagen.. Blir mer for kosens skyld enn selve feiringen :)

Vi gjør alltid noe spesielt på den dagen :love017 I år skal vi på kino og spise middag ute. Vi kjøper også et kort og en liten oppmerksomhet til hverandre, er så koselig! :) I tillegg skal jeg i år bake favorittkaken hans (eplekake) :)
Han fortjener noe ekstra siden han er så fantastisk snill;)

Aldri feiret den.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei, vi feirer ikke valentines...er vel litt amerikansk for meg. Men er jo en unnskylning for å gi noe til sin kjære for mange da ;)

nei.. bare morsdagen med noe godt til kaffien og hjemmelaget kort fra de store små..
feirer ikke halloween heller.. er litt konservative sånn..

Mannen har bursdag den dagen så det er det som blir feiret her:) I år reiser vi bort den helga med gutta våre, blir siste turen før babyen kommer :p

Er ikke noe vi gjør egentlig, men har kanskje gjort lit ekstra på kvelden etter lillemor har lagt seg:-)

Vi pleier å feire den, litt varierende hvor mye vi gjør ut av det da. Alt fra middagsdate til film i sofakroken. Pleier å skrive kort til hverandre, men ikke gaver.
I år har faktisk mannen min ordnet med barnevakt så vi Jan gå ut å spise og se show på Latter, det synes jeg er super kos, og veldig overraskende (han pleier ikje være då flink til å planlegge ;) )

Nei :)
Prøver heller å huske på kvarandre i kvardagen ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nop.
Det har nok ikke vært markert her i huset ;)

Feires ikke her heller :)
Setter større pris på små oppmerksomheter i hverdagen.. som frokost klar på morningen ♡

Har alltid fått blomster :)

Back
Topp