Feirer dere nyttårsaften?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Er det en 'festda'? Eller er det bare rolig hjemme?

Her får barna være oppe så lenge de orker :D
Og vi koser oss med litt god mat og ser på rakettene :D

Mener du nyttårsaften? :) siden du skrev raketter? :) (du skrev julaften i tittelen )

Du menar Sæker nyttårsaften. Mina 2 e så små att de sover sækert. Men meg å manner på raketter å koser oss

Regner med det er nyttårsaften du sikter til her? ;)

Vi lager julemiddag, ser film og koser oss hjemme. Har en hund som er livredd fyrverkeri

Rolig kveld med familie og venner :)

I år blir det en rolig kveld hos svigers. Skal pynte oss, spise kslkun og se på raketter:) Blir nok joggebuksa i løpet av kvelden :P

det er en rolig dag, ungene får muligens være litt lenger oppe usikkert om vi spiser hjemme bare oss her hjemme eller om vi spiser hos svogeren min :-) om vi spiser borte drar vi hjem rundt leggetid for barna og bare koser oss hjemme resten av kvelden :-)

har ingen planer i år, men uansett blir det en stille og rolig kveld
Og jeg tror vesla skal få legge seg omtrent som hun pleier uansett :)

Vi er invitert bort, men får se det litt ann for da må vi overnatte der pga det er på en øy med ferje. Ellers så blir det meg og frøkna hjemme med tapas, snop, film/tv og så får hun sitte opp så lenge hun orker og så ser vi på raketter om det ikke er dårlig Vær.

I fjor gikk vi i fakkeltog og så på raketter på ettermiddagen. På kvelden la snuppa seg til vanlig tid, mens jeg og mannen lagde god mat og kosa oss inne :) regner med det blir det samme i år :)

Vi skal sende opp rakketter tidligere lage god mat og vesla skal få være litt lengre oppe enn vanlig, ellers bare slappe av. Blir bare tre av oss hjemme siden eldste jenta er hos mormora si på Vinstra og feirer romjul/nyttår :)

Vi skal spise koldtbord hos svigers, også drar vi hjem å slapper av med lillemann. Og ser på rakettene hjemme :) orker ikke gjøre så mye ut av det i år :) er jo gravid med nr 2, så da passer det fint med en rolig kveld hjemme:) når størstemann blir større kommer vi nok til å feire med venner som har barn :)

Vi spiser god mat, men ingen fyrverkeri i år. Hverken jeg eller ungene kommer til å være oppe til midnatt :)

Skal på nattevakt, så det blir en rolig kveld :)

Vi skal være hjemme. Lager kalkun, og barna legger seg til rundt 19. Og jeg sliter nok med å holde meg våken til 00 :-D

Vi skal alle til mamma å stefar, svigers også. Skal spise mat sammen å kose oss, å så går vi ut å ser på rakettene. Barna får være våken så lenge de vil eller klarer :)

Vi skal til mamma og pappa. Rolig kveld sammen med god mat og "frimerkerier"

Blir tre barnefamilier sammen. Pynter oss, koser oss med god mat og dessert. Kanskje noen brettspill. De største barna får være lenge oppe. :)

Kooosedag. Feirer med barna så fest på barnas premisser :)

Kosedag med besøk av gudmora t junior.
Ser på rakettene fra taket på blokka (altan helt øverst på blokka) på ettermiddagen og fra soveromsvinduet på natta.

Back
Topp