Feirer dere morsdag/farsdag?

Jeg vil gjerne feire det, men samboeren bryr seg midt i ryggen så jeg blir svært overrasket om det i det hele tatt blir nevnt her i huset...

Som singel blir nok ikke det feiret nei. Pleier å hjelpe frøkna med å fikse noe til faren om hun skal til han den helgen. Eller minne henne på å sende en melding/ringe faren og gratulere han. Jeg får aldri så mye som gratulerer da ingen hjelper frøkna med sånne ting for meg..

Gir alltid gave til mine foreldre på den dagen, og kommer til å feire når vi selv får barn :)

Mannen min er veldig flink, og ungane elskar alt som har med gaver og kake og gjera;)
Brukar å få kort og ei gave fra kvar av ungane. I tillegg bruka eg å få velge middag, og eg får (late som eg) sove lenge mens dei fiksar frokost;)
Av og til blir det kake, men den er det gjerne eg som har bakt dagen før:)

Jeg liker å feire det, men for å være helt ærlig, så blir det mer feiring av farsdag enn det blir av morsdag... Grunnet en samboer som er dårlig på å huske sånt :p

Trikset er å 'minne' han på det i gooooood tid inforveien :P

Jeg gjør det så nå har vi begynt å feire morsdag og :D
men kake må jeg bake selv.....

Tja, jeg hinter (les:sier rett ut) at det er morsdag og valentine.. Jeg erter mest på han da og forventer ikke noe, egentlig, og blir faktisk overrasket de gangene han kommer med noe. Har bursdag også, så han sier som regel at gaven der dekker alt...
I form av goder den dagen vinner han!

Trikset er å 'minne' han på det i gooooood tid inforveien :p

Jeg gjør det så nå har vi begynt å feire morsdag og :D
men kake må jeg bake selv.....

Tro meg, det har jeg prøvd :P

Gikk å hinta om det uka før morsdag i fjor, for jeg ønsket jo egentlig å feire litt i og med at jeg og lillegutt pleier å gjøre så mye ut av farsdagen.. men allikevel så klarte han å glemme det :P Men men.. satser på at lillegutt blir flinkere på å huske sånt når han blir eldre, så kanskje han får dradd med seg pappaen sin på å gjøre et eller anna for meg :P

Vi feirer begge. Synes det er stas med en dag hvor vi setter litt ekstra pris på mor og far

Vi reiste hjem fra sykehuset med lillemor på farsdag :-) ho kom før tida så ikke kjøpt noe til han.... Måtte kjøpe bleier på vei hjem så raska med ei pakke lovehearts til han ;)

Tror han jobber den søndagen det er morsdag.... Å forvente noe fra den kanten tror jeg ikke er nødvendig :P får heller bli positivt overrasket.....

Feirer og feirer, blir frokost og pakke på senga hvertfall :-P

Nei. Sjelden. Men barna husker som regel å lage tegning/kort til meg :)

Jeg håper vi feirer det! Termin nå den 18., hadde vært koselig hvis han markerte den første morsdagen for meg :)

Når det gjelder min egen mor, så har vi siden vi var små, tegnet tegninger og gitt mamma frokost på sengen.
Nå som vi alle bor langt unna, blir det en telefon eller sms, og hvis vi snart skal sees, ett kort :)
Det blir ikke glemt!

På farsdag pleier vi å bli invitert til svigers og spise og pappaen får pakke. På morsdag nei da skjer det ingenting :P

Dette er første året jeg er mor, men sambo må nok både ha en påminnelse og kart for å både huske og greie å mekke noe som kan minne om feiring. :p
Han fikk gave av lillemann på farsdag, så jeg krever gave tilbake. ;)

Back
Topp