Feirer dere med x'en?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Dere som ikke er sammen med bf, feirer dere jul sammen med familien der?

Nei gjorde ikke det. Synes ikke det er noe koselig på selskap der, de er dårlige verter og er ikke flinke på verken mat eller stemning.

Nei.

Nå har ikke bf kontakt med barnet, så.. Ser ingen grunn til å feire jul der nei :p
Men, selv om han skulle hatt noe samvær, så ville jeg ikke hatt lyst til å feire der :p

Nei, det falt seg aldri naturlig på grunn av avstand i starten og nå pga nye familiekonstellasjoner

Nå er ikke dette tilfellet hos meg, men dersom vi gikk fra hverandre og vi ikke hadde nye partnere så hadde vi feiret jul sammen for barnas skyld. Er kun de det handler om for meg i slike tilfeller.

Jeg bor 50 mil unna familien min, i kommunen til bf sin slekt. Han er sjømann, så annenhvert år er ikke han hjemme. Når han er det, har han barna, og da får jeg også invitasjon fra eks-svigermor om å feire med de, hvilket jeg de siste årene har takket ja til, og der er det både koselig og alle kommer fint overens.

Men det skal også sies at bf og jeg kommer godt over ens ellers, og jeg har fått både kaffe og vaffel invitasjoner fra den nye samboeren hans, som og er en hyggelig jente, og en flott bonusmamma for mine to. :)

Nei jeg har fått invitasjon fra farmoren til frøkna om å feire med de. Veldig hyggelige mennesker men jeg takket nei.

Vi skal feire nyttårsaften med M&M +kidsa (eksen til sambo, typen hennes og deres tilsammen 5barn).. Vi tilbringer endel tid sammen med dem ellers i året også, så det føkes naturlig ut for oss i år.. I tillegg kommer vi ikke til å ha kjøkken da, siden vi skal totalrenovere kjøkkenet vårt fra 3.juledag:)

Er ikke tilfellet her akkurat nå, men jeg tenker at blir det slutt så kommer vi nok til å feire hvertfall den første julekvelden sammen :)

Vi feirer sammen 3. Juledag, jeg, eksen og begge barna våre :)
Kommer til å gjøre det så lenge begge er single hvertfall :)

Nå venter jeg nr 4 med mann nr 3,og fedrene til de tre største har samboer og barn med de "nye",og mannen har to barn med eksen sin som igjen har ny type..hadde blitt full forvirring for barna d tror jeg:P

Nei, men mamma pleide å invitere han hjem til seg tidligere. Tror siste gang var i 2010. Jeg gikk med på det for barna sin skyld, men det var veldig krevende for meg, og jeg koste meg ikke akkurat.

Back
Topp