Feirer dere farsdag?

Betyr det at vi som er aleneforeldre får også kake på farsdagen? ;)

Det blir første farsdagen her i hus og skal selvsagt feire. Dette har jeg gledet meg til siden vi startet prøvingen på lillesnupp for mange år siden. Pappaen skal bli vartet opp med frokost og gave på senga :)

Her feirer vi den internasjonale farsdagen og den var i juni tror jeg? Jeg lagte en ekstra god middag og ga han ett kort fra babyen :) Tror ikke vi kommer til å markere den norske.

Den må markeres ja, med en liten gave og litt ekstra oppmerksomhet :)

Vi baker kake til pappan her i huset :)

Det feires her ja, i varierende grad. Gave er det alltid, i år får han "verdens beste pappa"-kopp og en pakksekk til jaktklær. Egg og bacon til frokost og så skal vi ut og spise. I år er mine foreldre her på farsdagen, da får min pappa også gave.

Kjøper sjelden noe, men de lager kort og tegninger, og de lager gave i barnehagen. Hender vi baker en kake. Og det hender jeg kjøper noe om det er noe han trenger og det passer sånn at jeg har tid til å handle.

Kjøper som regel en liten ting fra ungene og så er det obligatorisk baking av farsdagsboller. Som forresten er til forveksling like fastelavnboller, men det elsker mannen min så høyt at en dag i året ikke er nok, så derfor har han stående bestilling på de til farsdagen [emoji1]

Feirer med kake og kort. Frokost på senga og farsdagsgave.

Første farsdag for pappaen til minste her, så blir god frokost og kake på ettermiddagen :)

Back
Topp