Feire nyttår i år?

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Denne går vel spesielt ut til dere som har født allerede kanskje. Kommer dere til å stelle i stand noe ift nyttårsaften (evt skal dere bort)? Eller kommer denne dagen/kvelden til å forbigå i stillhet? Her er gullgutten rukket å bli 10 dager gammel, og vi har INGEN planer - heldigvis. Vi hadde en altfor hektisk julehelg, hvor vi reiste bort i juleselskap HVER dag (blant annet to stk på julaften, samme dag som vi kom hjem fra sykehuset). Mulig vi sniker inn en liten champagneskål ved midnatt bare for å ha gjort det:)

Gratulerer med baby :) Her har jeg en gutt på 10 år og en gutt på 4.5 år og vi skal feire nyttår sammen med familien min :)

Her er lille 12 dager, vi er bedd bort i middagsselskap, og dette blir vi å dra i. Men vi kommer til å holde oss inne når rakettene starter :P

Tradisjon med finstas og middag til en av svigersfamiliene her i huset :)

Vi spiste middag hos svigers helt uhøytidelig vi var hjemme igjen i 22tiden og hun lå å koste seg når rakettene ble sendt opp rett utenfor av naboene :-) hun var en uke i går :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har ei datter på 10 og ei på 4.'. Så vi feiret den hjemme med kalkunmiddag. Bare oss 5. Lille Loke som er 2uker, ble med ut under rakettene siden jentene ville ha m mamma og han ikke ville sove ;-)

Villemo

Back
Topp