Feire ett års dag?

ORIGINAL: ing_ping

Går dere ikke på treff osv??

Jeg går jo med mine herlige bergensmammaer.. Er jo noen jeg har fått knall god kontakt med..
Så har jeg noen som jeg egnetlig aldri snakket med (altså folk fra skolen og nærområdet) som har barn som er litt eldre enn mynthe.. Sånne snakker jeg jo mye med nå.. ^^
Har noen som er gravide som jeg tenkte invitere.. Kusinen min har en som er en mnd eldre enn minten..
Så tror jeg go for it!

Go for it!![:D]

ORIGINAL: metherese

Jeg går jo med mine herlige bergensmammaer.. Er jo noen jeg har fått knall god kontakt med..
Så har jeg noen som jeg egnetlig aldri snakket med (altså folk fra skolen og nærområdet) som har barn som er litt eldre enn mynthe.. Sånne snakker jeg jo mye med nå.. ^^
Har noen som er gravide som jeg tenkte invitere.. Kusinen min har en som er en mnd eldre enn minten..
Så tror jeg go for it!

Hahaha vil du leke med oss? ^^

Blir babybursdag her også ja, siden jeg har 4 gode venninner som alle har babyer som er ca like gamle. Dropper de vennene som har større barn, de får komme i storebror sin bursdag istedet.

Her skal det feires litt[:)] Tenker vi tar en bursdag der vi inviterer 4-5 venninner med barn på ca samme alder[;)] Synes det er koselig jeg[:)]  Har ikke noe familie her, men mamma kommer nedover da så hun får være med.

Familiefeiring får vi ta når familien har tid til å komme[;)]

ORIGINAL: metherese

Så tror jeg go for it!

Hahaha vil du leke med oss? ^^

Haha..jeg vil spise kake :P

Her blir det "kun" nærmeste familie, skal sies det at hvis alle kommer samtidig blir vi over 30stk![8D][:D] Men tror vi skal ta det over to dager å dele det litt opp siden det er 3 bursdager som skal feires da.. [;)]

Edit: Jeg syns du skal go for it å ha babybursdag også! Det hadde jeg gjort hvis jeg hadde hatt mulighet til det.. [:)]

Back
Topp