Feire ett års dag?

ing_ping

Elsker forumet
Skal dere det? ^^

Skal selvsagt ha sånn "familie" besøk.. Altså de som er her for henne, venner og litt familie osv..

Men tenkte ha noen venninner med babyer her på formiddagen.. Har jo så mangen venninner som har babyer eller barn rundt året.. Sånn en kake eller to og noe salat oppstyr? :p

ELLER KA TENKAR DOKKAR?! :P

Suss og klem!

Jeg kjenner ikke så mange babyer eller folk med babyer så her blir det bare familie og venner-selskap.

Men jeg syns DU skal ha babyer-bursdag!

Skal først og fremst ha familien hvertfall. Og kanskje noen venniner en dag og. Men har så få av dem som har barn [8|]

Går dere ikke på treff osv??

Jeg går jo med mine herlige bergensmammaer.. Er jo noen jeg har fått knall god kontakt med..
Så har jeg noen som jeg egnetlig aldri snakket med (altså folk fra skolen og nærområdet) som har barn som er litt eldre enn mynthe.. Sånne snakker jeg jo mye med nå.. ^^
Har noen som er gravide som jeg tenkte invitere.. Kusinen min har en som er en mnd eldre enn minten..
Så tror jeg go for it!

ORIGINAL: lnie

Jeg kjenner ikke så mange babyer eller folk med babyer så her blir det bare familie og venner-selskap.

Men jeg syns DU skal ha babyer-bursdag!

Komme til bergen, så kan vi med babyer spise en muffins og ta en cola<3

ORIGINAL: ing_ping

Jeg går jo med mine herlige bergensmammaer.. Er jo noen jeg har fått knall god kontakt med..
Så har jeg noen som jeg egnetlig aldri snakket med (altså folk fra skolen og nærområdet) som har barn som er litt eldre enn mynthe.. Sånne snakker jeg jo mye med nå.. ^^
Har noen som er gravide som jeg tenkte invitere.. Kusinen min har en som er en mnd eldre enn minten..
Så tror jeg go for it!

Er jo på Oslo/Akershus innimellom... [8D]

MEN TA DET ROLIG, har en som er gravid nå (kan tro jeg gleder meg) så da blir det snart en baby til Leon! Hurra, hurra, hurra!

ORIGINAL: lnie

ORIGINAL: ing_ping

Så tror jeg go for it!

Er jo på Oslo/Akershus innimellom... [8D]

MEN TA DET ROLIG, har en som er gravid nå (kan tro jeg gleder meg) så da blir det snart en baby til Leon! Hurra, hurra, hurra!

Ååå gravid.. *sukk*

ORIGINAL: UnniMoor

Jeg vet ikke helt.. hehe.. Kjenner ikke så mange med baby[:)]

Alle trenger jo ikke ha baby da, kan jo være venner som er der mye for babyen, og som ikke skal være med i familie besøket f.eks?

Blir ikkje noke barnebursdag her nei .... men stova kjem til å verta full av tanter,onkler,besteforeldre og søskenbarn [:)]

Jeg hadde barnebesøk for eldstemann - rett og slett fordi jeg hadde mange venninner og naboer med barn på samme alder. Denne gangen har jeg bare to som har barn på samme alder, så da gidder jeg ikke lage barnebesøk for de to[;)]

Blir nok berre famileselskap her dei første åra. Barneselskap kan eg tenke meg det blir frå dei er 4[;)]

ORIGINAL: @dnim

Blir nok berre famileselskap her dei første åra. Barneselskap kan eg tenke meg det blir frå dei er 4[;)]

Ja det tenker jeg og igrunn!
Men hadde liksom en del folk som kunne kommet, pluss jeg har ikke noe bedre ta meg til ^^
Blir sikkert gøy for henne se bilder fra når hun er eldre.. ^^
Den lille fisen av en baby har bursdagsbesøk.. Hahah [:D]

JAAA[:)] den skal ihvertfall feires her[:D] Jeg GLEDER meg, og skal bare lage kakekakekake[:D] åååh, første bursdagen joooo[:)]

Blir nok neppe noe stort barneselskap i år nei [:)] men kan nok hende vi inviterer noen venner som har barn, mest for vår del så vi får besøk [;)]

Vi har veldig lite familie her så vi kommer nok til å be noen venner med barn i tillegg til de få familiemedlemmene i umiddelbar nærhet.

Eldstejenta hadde "barselgruppa" på bursdagene sine fra hun var ett til hun ble fire år, det var veldig koselig det. Men vi bodde da på et sted der det ikke var så mange barn slik at barna i gruppa var født fra november og helt til juni, dvs ikke en barselgruppe slik vi går i i dag der alle barna er født innenfor en tidsramme på to uker og det ville blitt veeeldig mange bursdager på en gang om alle skulle feiret én og én [:D]

Her tror jeg det blir 3 feiringer...vi har litt liten plass, så kan ikke samle alle på en gang...men skal såklart ha familieselskap, også blir det barneselskap og et for mine venninner som er "tantene" hans[:)]

Klart vi skal feire [:D]
Jeg er helt for alt av feiring jeg, uansett [8D][:D]
Det blir en barnebursdag her, ett familieselskap her (med svigers og de), ett selskap hjemme der jeg kommer fra (grei anledning til å kjøre og bytte julegaver og [:)]). På selve dagen er vi på lekeland, og da sier vi at "de som vil være med får henge på"

Vi gjorde det samme med storebror, både i fjor og i år (ettårsdagen og toårsdagen).
Du gjør sånn som du vil du, IngPingen! [:D] 

Her blir det nok feiring av 1 årsdag ja men blir nok bare familie som kommer...kanskje noen venner...får se, har ikke tenkt så langt enda.

Her blir det nok familiebursdag på en søndag, og restebursdag med alle venninner og babyer på mandag... ( Har 2 som fortsatt er i permisjon i alle fall...)

Back
Topp