feire bryllupsdag

x1xiza

Glad i forumet
i morgo har me bryllupsdag[:D] me hadde egentlig lyst å reise til praha, men har brukt så mykje penger på oppussing og møbler no.

Me skal inn til oslo og ete middag, og gå på Latter på aker brygge[:D]
gledar meg eg, har vert der før, men det er så morsomt[:D]

takk takk[:D]

Gratulerer med bryllupsdagen i morgen.
Selv om dere ikke får dratt til Praha så vil dere sikkert kose dere masse, har jo mange bryllupsdager forand dere så den turen kan dere ta igjen.

Dere får bare kose dere i morgen.

gratulerer så mye med bryllupsdagen...kos dere masse sammen.

ja me elsker å reise, vert 3 ganger å reist i år, og reiser nok eit tur på nyåret igjen[:)]

1 år [:D]

me giftet oss borgerlig , men husker ikkje kor tidlig me måtte lev. papirene..

ønsker deg masse lykke til, dette klarer du nok veldig bra[:)]

Det minner meg på at det bare er 3 uker til bryllupsdagen vår [8|]
Og jeg har ikke fjerneste anelse om hva vi skal[&:] muligens besøke svigers, håper jeg[;)] - eller kansje helga etterpå?[8|]

Gratulerer så mye med bryllupsdagen i morgen.
Klem

Gratulerer på forskudd !! [:D]

ORIGINAL: veronica

Så gøy... Igjen gratulerer. Skal også gifte meg til sommeren(1 juli). Gleder meg. Må vel kanske begynne med å forberede ting. Å herreg... Hva i al verden er det man skal planlegge egentlig... Helt grønn på det feltet jeg. Har aldri gjort slikt før... Noe spesielt man må huske på? Hvor tidlig må man sende inn de derre papirene for prøving av ekteskap...?

Vi giftet oss i august og startet forbredelsene i mars (lokalet og fotograf bestilte vi mye tidligere, lang ventetid på det jeg ville ha). Det var god nok tid det, men hvis du har en dato er det lurt å ta kontakt med kirkekontoret så snart som mulig. Da reserverer de kirka for deg og gir deg de papirer du trenger. Gled deg, det er en utrolig stor dag!

Og gratulerer til Iza med 1 års bryllupsdag i morra![:D]

takk alle sammen[:D]

Gratulerer med bryllupsadgen som er i morgen da iza, håper det blir en fin dag!!!

Kos dere masse
[:)]

Gratulerer med bryllupsdagen, Iza!!

Håper dere får en kjemepefin feiring!!

Klem,M

Gratulerer med bryllupsdagen Iza[;)]håper dere får en fin dag=)

den var fin ! takk![:)]

Gratulerer så mye med bryllupsdagen i morgen!!!

Skal prøve å huske å gratulere deg i morgen!!!!

Gratulerer så masse Iza!

Veronica: De sier at det tar tre uker, men vi venta bare en uke før det kom i posten. Da må man gifte seg innen to måneder (eller tre, ble plutselig så usikker).

gratulerer med bryllupsdagen Iza[:D]

Back
Topp