Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne skulle ikke være i gruppen våre leker men en generell tråd i termingruppen? Er det mulig å flytte den? Evt bare slette, er kanskje ikke interessant for så mange?Hei!
Vet ikke om det er stemning for dette men tenkte at noen kunne sette pris på å dele tips til alkolfri drikke. Forrige svangerskap var jeg invitert i en del runde dager og synes det var litt kjedelig med bare brus. Min favoritt ble Balhom Sprudlande Margarete. Denne har jeg også funnet på min lokale Rema. Andre som vil dele tips?
Får ikke slettet eller flyttet dessverre. Men du kan endre overskriften til «feilpost» og legge ut på nytt på hovedsiden.Denne skulle ikke være i gruppen våre leker men en generell tråd i termingruppen? Er det mulig å flytte den? Evt bare slette, er kanskje ikke interessant for så mange?
Hvordan endrer jeg overskriften?Får ikke slettet eller flyttet dessverre. Men du kan endre overskriften til «feilpost» og legge ut på nytt på hovedsiden.![]()
Trykker på de tre prikkene på innlegget ditt, også «rediger»Hvordan endrer jeg overskriften?
Ser ingen prikker, mulig jeg ikke har fått tilgang til det enda? Venter på å få godkjent nicknameTrykker på de tre prikkene på innlegget ditt, også «rediger»![]()