En veldig stressa person, som tror alle mennesker er gangstere skulle selge en del av tomta si.
Og da han skulle gjøre det måtte jo alt måles opp på nytt og tinglyses(?)
Som jeg sa var da denne personen veeeldig stressa og solgte før tinglysinga var ferdig.
Og nå som eldre mann han han og familien funnet ut at han da ikke eier garasjen sin mm pga av denne "feilen" han gjorde.
Det virker ikke som de som eier der nå er klar over at de eier mer enn de skulle gjøre.
Nå er advokater kontaktet, og de skal snart ha første møte.
Dette er da av rikfolk på denne plassen..
Kan han komme noen vei med dette?
Håper ikke noen har lyst til å ta i fra en gammelsjel garasjen og gressflekken med en liten jordbæråker...
(Rotete innlegg, og vet ikke om det heter tinglyses). Ser for meg at alexandra82 har noen gode svar her[;)]
Og da han skulle gjøre det måtte jo alt måles opp på nytt og tinglyses(?)
Som jeg sa var da denne personen veeeldig stressa og solgte før tinglysinga var ferdig.
Og nå som eldre mann han han og familien funnet ut at han da ikke eier garasjen sin mm pga av denne "feilen" han gjorde.
Det virker ikke som de som eier der nå er klar over at de eier mer enn de skulle gjøre.
Nå er advokater kontaktet, og de skal snart ha første møte.
Dette er da av rikfolk på denne plassen..
Kan han komme noen vei med dette?
Håper ikke noen har lyst til å ta i fra en gammelsjel garasjen og gressflekken med en liten jordbæråker...
(Rotete innlegg, og vet ikke om det heter tinglyses). Ser for meg at alexandra82 har noen gode svar her[;)]