Feil på helsekortet

MammaMassør

Glad i forumet
Hei. Når jeg kom hjem fra legen i går ser jeg at han har skrevet feil på Helsekortet i informasjonsrutene ang jobb. Jeg sa hva jeg jobber med men han har tydeligvis diktet litt på veien.
Kan jeg bare rette på det selv? Altså bruke litt blanco og skrive for hånd? Vet ikke om det har noe å si, men liker ikke at han har løyet på meg et annet arbeid enn jeg har. [emoji23]

Det burde vell gå fint, evt stikke inn til legen gjennom få han til å rette det?

Er ikke sikker, men tror ikke at selve stillingen din har så mye å si? Tror det brukes mest til forskning og sånt (akkurat som høyeste oppnådde utdanning osv)? Hovedgreia er vel mer om man har jobbet i forhold til rettigheter osv? :)

Er ikke sikker, men jeg skrev feil på «stilling», og bare brukte tipeks og fikset det :p Legen fylte ikke ut det feltet når jeg var hos han, for han sa at slike ting som navn, adresse, jobb osv kunne jeg fylle ut selv :hilarious:

Takk damer. Jeg har vært uten nett i noen dager (BTW deilig). Men ja, jeg rettet selv. Vet det ikke har noe å si, men det såg så himla teit ut. [emoji23]

Back
Topp