Feil på Babyplan EL-test

Anine91

Gift med forumet
Assistert-jentene
Påskekyllingene 2020
Flere enn meg som har oppdaget at eggløsningstestene fra Babyplan ikke fungerer som de skal?:banghead: Jeg ble mistenksom, og testet heldigvis med EL-test fra A1 i går. Babyplan viste så vidt en svak strek, mens den fra A1 var jo nesten positiv! Og dette var på samme urin... Tenkte det var greit å gi beskjed her inne, så andre også vet om det:) Dumt hvis man tror at man ikke har fått EL, eller planlegger aksjer etter testene...:wideyed:

Ta bilde og send inn til der du har kjøpt dem. Jeg måtte gjøre det med noen gtester på babyplan. Null strek på babyplan tidlig stavtest, og 1-2 på digital på samme urin.

Jeg fikk nye tester, men kanskje ikke like enkelt å måle feil på El tester...

Ser betydelig en forskjell.. øverst fra babyplan og nederste fra makesure :) har ikke fått positiv enda da

Vedlegg

• 8FCEFAD3-D8DB-4AFF-9004-AEE4CEC3038A.jpeg
    8FCEFAD3-D8DB-4AFF-9004-AEE4CEC3038A.jpeg
    430,5 KB · Visninger: 98
  • CB78E31D-6C1F-42CD-9D95-AB6FD2B39F3F.jpeg
    CB78E31D-6C1F-42CD-9D95-AB6FD2B39F3F.jpeg
    279,2 KB · Visninger: 100
Ser betydelig en forskjell.. øverst fra babyplan og nederste fra makesure :) har ikke fått positiv enda da
Jeg har selvsagt kastet mine...:rolleyes: Men forskjellen var enda større enn på dine, så det var tydelig at det var noe feil:facepalm: Sykt frustrerende, spesielt siden jeg vanligvis ikke har giddet å teste for EL. Hva er vitsen med å teste med defekte tester liksom:p

Ta bilde og send inn til der du har kjøpt dem. Jeg måtte gjøre det med noen gtester på babyplan. Null strek på babyplan tidlig stavtest, og 1-2 på digital på samme urin.

Jeg fikk nye tester, men kanskje ikke like enkelt å måle feil på El tester...
Har sendt mail til de, så får se hva de svarer :-)

Jeg har selvsagt kastet mine...:rolleyes: Men forskjellen var enda større enn på dine, så det var tydelig at det var noe feil:facepalm: Sykt frustrerende, spesielt siden jeg vanligvis ikke har giddet å teste for EL. Hva er vitsen med å teste med defekte tester liksom:p

Har sett flere slike tilfeller hvor folk har klaget :wtf: flere får ikke positiv på disse, men fikk på de «gamle» som var blå med babyplan-merke. Skal være en midlertidig batch. Babyplan selv mener at det skal være samme fargestoff.. noe det umulig kan være o_O

Jeg sendte mail for en stund siden hvor jeg klagde på fargestoffet i de nye grønne el-testene, da det er svært vanskelig å få positiv test. Og når man gjør det, er ofte ikke hele teststripen farget, det er kun deler av den.

Fikk til svar at de har fått et tilfeldig parti med strimler med grønn del, da produsenten hadde glemt å lage dem med Babyplanmerket. Hun som svarte mente bestemt at det var samme kralitet, sensitivitet og sikkerhet ved disse som ved de blå, noe jeg er uenig i! Vi var flere herfra som sendte mail og dokumenterte med bilder. Hun ene hadde tatt test av samme urin med en blå og en grønn, og det var tydelig forskjell! Da svarte de at hun kunne få en ny pakke gratis hvis hun ville det, men det er jo ikke de grønne vi vil ha.

Back
Topp