Flere som sliter med appen? I hele går og nå lukker bare appen seg når jeg går inn på den. Måtte gå via nettleseren nå for å komme til forumet.... veldi irriterende da jeg liker å lese på appen hver dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virka fint her i går, men nå er den helt håpløs....Flere som sliter med appen? I hele går og nå lukker bare appen seg når jeg går inn på den. Måtte gå via nettleseren nå for å komme til forumet.... veldi irriterende da jeg liker å lese på appen hver dag.
Prøvd å oppdatere tlf, det måtte jegSkikkeli irriterende.... funker enda ikke... har prøvd å laste ned appen på nytt, men det ble ikke noe bedre
Jeg har iphone...https://dinside.dagbladet.no/mobil/derfor-krasjer-appene-dine/73561840
Android har problemer med flere apper![]()
Jeg gikk inn på app store å søkte babyverden, trykte inn der å der var det ei oppdatering. Når jeg oppdaterte så funker appenTrøbbel i dag og i går, har iphone.
Takk for tips.Jeg gikk inn på app store å søkte babyverden, trykte inn der å der var det ei oppdatering. Når jeg oppdaterte så funker appenLitt merkelig for appene mine bruker vanligvis å bli oppdatert automatisk...