feil lønn

VilSåGjerne

Forumet er livet
sjefen min e ikke så veldig god på dette lønns systemet og gjør alltid feil.......og alltid noen som får feil lønn.....

me meg har eg alltid klart å ordne opp i siste liten men ikke denne gangen[:@][:@][:@][:@][:@][:@]så eg har 24 timer på helg som eg ikke har fått utbetal,penger som eg hadde regnet med denne mnd.........
vi fikk det inn på ny timeliste og hun skulle fikse dette.

dum som eg var å stolte på dette....
eg ringte lønningskontoret i dag og lurte på om de var seine med utbetalinger(de skulle kjøre ut penger to ganger denne mnd) DE HAR IKKE FÅTT NOEN PAPIRER PÅ MEG!![:@][:@][:@][:@][:@]

ringte sjefen igjen og hun sier hun har levert til brukarkontoret,så de har vel ikke sendt posten videre.....

faen eg blir så forbanna!!!!!!

Ja, det passet jo sikkert veldig godt denne mnd sikkert.....[:@]

ORIGINAL: Kineblomst

Ja, det passet jo sikkert veldig godt denne mnd sikkert.....[:@]

passet skikkelig flott skal eg si deg[:@][:@][:@][:@][:@][:@] eg hadde regnet med hver eneste krone[:(]

MEN.....eg har no vært på lønningskontoret før eg....i morgen skal eg jobe dobbelt så eg har då tid te å gå opp der med det papiret om sjefen ikke husker på det.men skal sende henne melding om litt for å minne henne på at hun må fikse opp.
Man roter ikke til lønna, da blir vi sinte....hun lærer heller aldri, gang på gang på gang gjør hun dette......

Back
Topp