Feil kjønn på ultralyd uke 16/17

BabyandI

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Jeg var på ultralyd i dag pga ett fall jeg hadde, hun mente jeg var cirka 16/17 uker på vei.
Hun sa også at hun ville ikke gjette men hun syns hun så at det var en jente. Spesielt å si at du ikke vil gjette men tror det er jente, hun sa også lillesøster etterpå.

Er det noen som har fått vite feil kjønn i uke 16?
 
Fikk vite feil i uke 15+ hos privat ul, da gjettet hun gutt og mente hun var 100% sikker. Jeg klarte ikke å se de "gutterdelene" hun prøvde å vise og følte veldig at det var feil.
Fikk gjettet på rett i uke 17+, da jordmor så det var jente:)

Det sies at det skal godt gjøres å gjette såpass tidlig, men noen klarer det. Ordinær ultralyd var den som hadde rett. Fikk også bekreftet det på ultralyd i uke 24, vi så tydelig at det ikke var noe guttedeler å se og ut kom også en jente:dummy1:
 
Last edited:
Fikk vite feil i uke 15+ hos privat ul, da gjettet hun gutt og mente hun var 100% sikker. Jeg klarte ikke å se de "gutterdelene" hun prøvde å vise og følte veldig at det var feil.
Fikk gjettet på rett i uke 17+, da jordmor så det var jente:)

Det sies at det skal godt gjøres å gjette såpass tidlig, men noen klarer det. Ordinær ultralyd var den som hadde rett. Fikk også bekreftet det på ultralyd i uke 24, vi så tydelig at det ikke var noe guttedeler å se og ut kom også en jente:dummy1:
Er jo 50/50 da, for å gjette rett :p:hilarious:
 
Hei! Først og fremst vil jeg si gratulerer ❤️
Kan jeg spørre om det ble en gutt eller en jente til slutt ?

Jeg var på privat UL i uke 16, og fikk beskjed om en jente. Men vil ikke annonsere dette til nærmeste enda da jeg vil være 100% sikker at det er sant ❤️
 
Hei! Først og fremst vil jeg si gratulerer ❤️
Kan jeg spørre om det ble en gutt eller en jente til slutt ?

Jeg var på privat UL i uke 16, og fikk beskjed om en jente. Men vil ikke annonsere dette til nærmeste enda da jeg vil være 100% sikker at det er sant ❤️
Personen har ikke vært aktiv siden 19.september 2019 ser jeg. Men jeg fikk vite jente i forrige svangerskap i uke 14 og jordmor var veldig sikker. Det stemte:happy:
 
Jeg har fått vite at vi venter jente på tre ultralyder nå, to private og OUL. Er fortsatt spent på om det stemmer fordi jeg hører om så innmari mange som har fått vite feil, tørr nesten ikke kjøpe annet en nøytrale ting :p
 
Kan jeg spørre deg hvilke uke du var i når du var på UL? ❤️ Når har du termin?
Jeg har fått vite at vi venter jente på tre ultralyder nå, to private og OUL. Er fortsatt spent på om det stemmer fordi jeg hører om så innmari mange som har fått vite feil, tørr nesten ikke kjøpe annet en nøytrale ting :p
 
Back
Topp