Feil kjønn på tul?

_Mammatilto_

Blir kjent med forumet
Hei! Var på tul i uke 14, og fikk da vite at jordmor trodde det var en gutt. Jeg har hele tiden og føler enda sterkt at det er en jente. Har to barn fra før, en jente og en gutt- dette svangerskapet er helt likt som første svangerskapet med jenta mi. Jeg klarer ikke helt å tro på at dette er en gutt, da det ikke stemmer i det hele tatt med magefølelsen. Er helt overbevist om at når vi skal på oul får vi beskjed om jente.
Er det noen som har opplevd å få vite et kjønn rundt uke 13/14/15 og motsatt kjønn på oul? :happy:
ikke misforstå meg, det er samme for meg hvilket kjønn det er. om det er en gutt blir jeg selvfølgelig veldig glad, jeg føler bare så sterkt at det er jente:Heartpink:Heartblue

Skjedde nettopp med di på termingruppa på fb. Så fullt mulig

Jeg er i samme situasjon som deg, fikk beskjed i uke 12 at hun allerede da kunne se at det var gutt. Jeg også har følt på meg hele tiden at det blir jente, så det blir spennende å se på oul i neste uke hva det blir❤️
Har hørt om flere som har opplevd at de fant feil kjønn på tul, så det er fullt mulig du har rett!:happy:

I uke 12 på meg ville de ikke si noe fordi jenter og gutter ser veldig like ut der så tidlig, så kan godt tenke meg at de som har fått «vite kjønn» såpass tidlig kan ha fått vite feil først:happy:

Kan endelig meddele at gynekologen jeg gikk til privat i uke 12 hadde feil, hun mente det var en gutt, men ifølge JM på OUL i uke 19 var hun ganske så sikker på at det blir jente:Heartpink Så med andre ord, TUL kan være feil!

Kan endelig meddele at gynekologen jeg gikk til privat i uke 12 hadde feil, hun mente det var en gutt, men ifølge JM på OUL i uke 19 var hun ganske så sikker på at det blir jente:Heartpink Så med andre ord, TUL kan være feil!
Se der ja, gratulerer :Heartpink blir spennende å se for min del! Jeg skal i starten av august så enda lenge til for min del:happy:

Sniker fra juli! Ei venninne av meg fikk vite gutt i uke 15, men på oul var det tydelig ei jente! Ut kom forresten også er jente i mai :happy:

Se der ja, gratulerer :Heartpink blir spennende å se for min del! Jeg skal i starten av august så enda lenge til for min del:happy:

Tusen takk:Heartred Det blir veldig spennende ja, og du må ha masse lykke til! Synes forresten OUL var så mye koseligere og bedre enn TUL privat. JM tok seg god tid til å forklare og kikke nøye. Hadde en veldig god OUL-opplevelse!:love7

Fikk beskjed (uten at vi spurte) om gutt på tidlig ultralyd (beg av uke 12), men inni magen bor det en liten jente:dummy1: Har hatt følelse på jente helt siden begynnelsen da så tok det at de sa gutt på tidlig ul med en stor klype salg, siden jeg følte meg helt lik i formen som da jeg ventet eldste jenta mi, og svangerskapet med gutten min var noe heeelt anna:hilarious:

Back
Topp