Feil kjønn på tidlig ul

Snusmumrikk1

Bli kjent med forumet
Hei! Jeg var på ultralyd 14+1 og fikk beskjed om gutt (legger ved bilde) men var på ordinær ultralyd i dag, og da kunne hun ikke se antydning til at det er gutt, og zoomet mellom beina og der var det bare streker som hu sa var kjønnslepper. Noen som har opplevd det samme? Er det noen som har bilde av kjønnet til baby på gutt og jente? Vurdere og dra på privat for å se 100% for ble så utrolig usikker.. vet kjønnsleppene kan være veldig hovene, og navlesnoren kan ligge i veien så det kan se ut som penis osv..
har ikke bilde fra i dag :(

Vedlegg

• IMG_0312.png
    IMG_0312.png
    3 MB · Visninger: 138
Hei! Jeg var på ultralyd 14+1 og fikk beskjed om gutt (legger ved bilde) men var på ordinær ultralyd i dag, og da kunne hun ikke se antydning til at det er gutt, og zoomet mellom beina og der var det bare streker som hu sa var kjønnslepper. Noen som har opplevd det samme? Er det noen som har bilde av kjønnet til baby på gutt og jente? Vurdere og dra på privat for å se 100% for ble så utrolig usikker.. vet kjønnsleppene kan være veldig hovene, og navlesnoren kan ligge i veien så det kan se ut som penis osv..
Før uke 15+0 er kjønn vel "bare" ca 80% sikkert. Privat UL her så sa jordmor jente, men ordinær UL sa gutt.
Så ikke noe større sikkerhet i hav privat UL sier og offentlig. Forskjellen er at kjønn ses med større sikkerhet etter uke 15+0.

Selv kjønn sett på ordinær UL kan vise seg å være feil ved fødsel i noen få tilfeller. Det er vanligere at de tar feil av jente, men det kan så klart også gå andre veien.

Akkurat det samme skjedd med meg. Bilder er fra TUL i uke 13 da hun var sikkert der var en gutt og på OUL sa hun det er definitivt en jente. Vurdere å dra på en til ultralyd og.

Vedlegg

• download.jpeg
    download.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 90
Akkurat det samme skjedd med meg. Bilder er fra TUL i uke 13 da hun var sikkert der var en gutt og på OUL sa hun det er definitivt en jente. Vurdere å dra på en til ultralyd og.
Dette så ut som en lang og rett nub så her hadde jeg trodd det var ei jente..:)

St Olavs sier de ikke sier kjønn på tul siden det er såpass usikkert så tidlig. Så oul stemmer nok, men ta en privat siden om du føler du trenger bekreftelse :)

Dette er to bilder som viser kjønn i uke 15+4 eller noe sånt :happy: Dette er en jente. Har omtrent samme bilde fra OUL i uke 19+0.
download 2.jpegdownload.jpeg

Dette ser ut som jente. Ser ut som "reklamebilde" for jente-nub :hilarious:

Jeg har bilde vi får jente - kan legge ved , vi venter september baby :Heartred EF373762-6922-42B0-96F0-294331B0ADCE.jpeg

Back
Topp