Feil i utbetaling av foreldrepenger fra NAV

Lillemy93

Forelsket i forumet
Noen andre som har fått for lite foreldrepenger utbetalt denne mnd eller andre ganger? Jeg fikk bare utbetalt fra 1. Til 6.mars, av en eller annen grunn.. typisk at det er helg og jeg ikke får gjort noe med det før mandag..

noen som har opplevd det samme, eller har noen anelse av hva grunnen kan være? :)

Jeg opplevde dette i november, og ser av nettbanken at resterende rullet inn på konto etter to virkedager.

Vil anbefale deg å logge inn på nav og sjekke dine utbetalinger (typ lønnsslipp). Om du ikke finner utbetaling for resterende periode, så kontakter du de bare på mandag.

Ja jeg fikk også det, ringte de idag og de sa det hadde skjedd en feil i systemet og at det gjaldt mange personer, men at data systemet hadde selv rettet oppi dette og pengene ville bli utbetalt senest tirsdag :)

Ja jeg fikk også det, ringte de idag og de sa det hadde skjedd en feil i systemet og at det gjaldt mange personer, men at data systemet hadde selv rettet oppi dette og pengene ville bli utbetalt senest tirsdag :)

Åh, så flott! Håpet at det var noe slik og ikke at jeg hadde rotet til noe i søknaden :)

Back
Topp