Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: chello
ORIGINAL: Dorothy_1
Jeg lurer på om jordmødre og leger ofte tar feil av hvor stor babyen kommer til og bli....
Jeg fikk vite på sist kontroll at Jeg Ikkje måtte være redd for at babyen kom til og bli noe særlig mere enn 3500 Gram....
Kan man stole på Det..???
Må regne med et par gram i avvik.
I uke 36 sa de at lucas ville bli 4700g. Han ble 4928g han. Det er vanskelig å regne seg ut til hva de vil bli.. for det kan skje så masse på ukene som går. Pluteslig så legger de mer på seg eller ikke...
Men ville ha stolt sånn noen lunde på den vekta ... Han kommer ikke over 4 kg jallefall[;)]
Jeg lurer på om jordmødre og leger ofte tar feil av hvor stor babyen kommer til og bli....
Jeg fikk vite på sist kontroll at Jeg Ikkje måtte være redd for at babyen kom til og bli noe særlig mere enn 3500 Gram....
Kan man stole på Det..???
Må regne med et par gram i avvik.
I uke 36 sa de at lucas ville bli 4700g. Han ble 4928g han. Det er vanskelig å regne seg ut til hva de vil bli.. for det kan skje så masse på ukene som går. Pluteslig så legger de mer på seg eller ikke...
Men ville ha stolt sånn noen lunde på den vekta ... Han kommer ikke over 4 kg jallefall[;)]
Pjuh, Får satse på det....
Den minste lillesøstra mi var ca 3700 Gram da hun ble født, Og hun var for stor for Mamma, Hun satt rett og slett fast, Det ble noen komplikasjoner, Men det gikk heldigvis bra.... Tenker bare på hvis Jeg har arvet og være smal Der...
Ville ha fortalt dette til jordmor når du havner på sykehuset.. Slik at de passer på at han ikke er for stor og vist det skulle skje noe at du får hastekeisersnitt med en gang!
Skummelt det der. Er for smal jeg og for 5 kg .. men 4 kg skal gå greit[;)]