Feie for sin egen dør...

x1xJaCkLiN

Elsker forumet
Er en ting som har irritert meg grønn LENGE nå...
En slektning av meg - relativt nær men samtidig ganske fjern, meddelte sin bekymring til min bestemor (altså lillegutt oldermor) om at meg og søsteren min la ut bilder av barna våre på facebook.  "Man vet jo aldri hvem som får tak i bildene.." ect ect....   Det er HELT greit at folk stiller seg kritisk til det, men å dele ut sin bekymring til slekta, for SÅ å gjøre det samme selv..[8|] 

Da synes jeg faktisk det blir litt for dumt..

hehe..en liten utblåsning bare [:D]

Hehe... Oldemor er vel ikke helt oppdatert på facebook eller???[:D][:D][:D] Nei, jeg synes ikke det er noe problem å ha bilder av barna på facebook.

Men jeg er faktisk veldig nøye på hva slags bilder jeg legger ut!!! Bare for å være på den sikre siden[;)]

ORIGINAL: Trikken

Hehe... Oldemor er vel ikke helt oppdatert på facebook eller???[:D][:D][:D] Nei, jeg synes ikke det er noe problem å ha bilder av barna på facebook.

Men jeg er faktisk veldig nøye på hva slags bilder jeg legger ut!!! Bare for å være på den sikre siden[;)]

Hehe, joda hun vet godt hva facebook er :) Men det er ikke oldemoren som er/var bekymret, det var bare hun som videreførte bekymringen til oss.
Jeg er også utrolig nøye på hva jeg legger ut, legger feks ikke ut badebilder hvor tuten vises osv..

Coool oldemor

ORIGINAL: Trikken

Coool oldemor

hun er ikke SÅ gammel, 62 år gammel :)

ORIGINAL: Karla

jeg har ikke slrva med din oldermor, så tenker jeg slipper å feie dør mi her[8D]

hehe [:D] Nåja ? sikker på det?

synes ikke det er så mye værre enn at alle her inne føler seg berettiget til å bitche over alle som bruker ferber, forovervendt bilstol, ikke ammer lenge nok eller ammer for lenge, har teppe forran vogna, setter barna igjen i bilen mens de bærer inn varer, drikker et glass vin mens barna er hjemme osv.....

Men ja, vi kan vel ALLE lbli flinkere til å feie for egen dør først....

Back
Topp