Fedrene da? Alder på de?

Sambo er 42 år.
 
sambo er 38 år altså 2 år eldre en meg[:)]
 
Min er like gammel som meg, 33 år.
Han var 18 når førstemann meldte sin ankomst
 
Han er 42år, blir 43år i mars.[:)]
 
han er 44 var 43 når han ble far er 44 når neste kommer[:)][:)][:)]
 
Min mann er 50[:D]  han ble far først gang da han var 22. Han er 19 år eldre enn meg. Vi har 7 barn til sammen( 4 er hans, 2 er min og en sammen, og en i magen)
 
han er 39 og 6 mnd yngre enn meg[:)] Blir 40 i år.
Han ble pappa for første gang da han var 38 år
 
Eksmannen er fire måneder yngre enn meg - han var altså 31 når G ble født, og er snart 33.
 
Min forlovede er 10 (nesten 11) år yngre enn meg med sine 26 år. Jeg fylte nettopp 37[:)].
Han ble pappa for første gang for 3 mnd siden; da vår go´gutt kom til verden...

Jeg har fra før 2 skjønne jenter på 4 1/2 og 7 år fra mitt tidligere ekteskap men de føles som "våre" de og!

Mettas
 
Han er 39 år,fyller 40 i september. Jeg fyller 29 i juni. Har vært sammen 9 år. Han e begynt å fleipe med at han har ordnet seg godt,når han e 40 har han fortsatt samboer i 20 årene. [8|] Men tenker ikke over aldersforskjellen,har ikke merket noe til det.
 
Min er 37 og var 24 da vi fikk vår første
 
Han er 37 [:D]
 
Han ble akkurat 35!
 
Her er pappan 42[:D] Straks 43. Han ble pappa først gangen da han var 30[:)] Å han var 41 da vi fikk vår prinsesse[:)]
 
Min er et år yngre enn meg - altså 33
 
Sambo er 36 og skal bli pappa for første gang[:)] (jeg har en sønn på 6 år fra tidligere)
 
Visste ikke at det var blitt så vanlig at mannen var yngre. Sånn er det her i gården også, jeg er snart 30 og han er 25 :-)
 
Mirusmannen er 32, 31 da han ble pappa. [:)]
 
sambo var 24 da han ble pappa for første gang og han er 29/30 når neste kommer..
 
Back
Topp