Fedre på shopping

bella_19

Andre møte med forumet
Heisann.[;)] Er ny her, men ska prøve så godt jeg kan. Ska få julebaby og har termin 2.des. og har fått mld om at d blir en gutt. Jeg gleder meg som en unge, men forloveden min vegrer seg for shopping av babyklær og slike ting.[&o] Jeg vet ikke om det er pga han ikke er klar for å bli far enda, men syns kanskje han burde vist litt mere glede og initiativ, el tar jeg helt feil?!
Ellers virker dere alle som en koslig gjeng innpå her [:)]

Heia, og velkommen hit til oss[:D]

Vi fikk ei tulle for 1 år siden, og 13.des er neste termin da får vi gutt.
Min erfaring er at selv om det er første barn eller flergangs tar det litt lenger tid for mannen å fatte hva som skal skje enn for oss, er først nå min mann åpenlyst viser glede og begeistring for den lille i magen.
Mye av grunnen er kanskje fordi vi har vært på UL og sett den lille nå + at Kim også har begynt å kjenne den lille......

Var omtrent det samme ifjor og, når UL var over 9.februar var alt gått opp for han og alt var som det "bør være"[;)]

Mannfolk trenger litt tid på seg. Er så uvirkelig for dem. Og shoping gjør jo enkelte mannfolk bare når det er høyst nødvendig. Skulle sett ansiktet på han min nåt han kom hjem fra guttetur og det stå barnevogn i gangen. Hvorfor i all verden jeg hadde kjøpt denna alt nå? HAn roet seg når jeg sa jeg hadde fått den av ei veninde for 500 kr. Jeg har termin 14 desember. Omtrent da er det passe for min mann å begynne å handel[:D]

Back
Topp