Fed up *samme som generelt*

Leno

Gift med forumet
Er så mye styr på jobben for tiden - så enormt mye negativitet og drittslenging i ledelsen. Er stort sett kun det kollegaene mine snakker om og det lager en ganske guffen stemning kan man vel trygt si.
Jeg føler jeg er komt midt mellom barken og veden, og får høre både drit fra sjefen og kollegaene mine, om den andre parten.

Nå har jeg vært dårlig i noen dager og jeg kjenner at lysten på å dra tilbake er lik null - er rett og slett "fed up" med hele greiene.
Skal til legen pga. sykdom og tenkte å fortelle han litt om hvordan det er på jobben.
Ville dere gjort det samme, har det noe å si egentlig?

Trives jo i og for seg med JOBBEN JEG SKAL GJØRE, men alt annet overskygger det helt, og stemningen er dårlig.. Vet det egentlig er krise nå som vi har sykdom, men sånn blir det når de driver som de gjør. Årrrghh...kjenner jeg kunne fortsatt i det uendelig om driften altså.. men det skal jeg ikke..hehe..

Trenger noen synspunkter /erfaringer jenter!??
Hva hadde dere gjort/ ønsket?

Er enig med maman[:)]

ORIGINAL: maman

Æsj, slikt er så kjedelig, kjenner til det! Er utrolig slitsomt når jobben blir en byrde som en tenker på når en ikke er der også., Jeg hadde snakket med legen om det. Du får "tømt"deg litt, og kanskje dere sammen kan finne lure løsninger for hvordan du skal gripe dette an. Dessuten er det greit at legen vet om problemet dersom det skulle eskalere, og du rett og slett blir så sliuten at du må ha en time out!

Takk for svar! Lite respons på generelt...
Skal ta en prat med legen og så får vi se hva som skjer i tiden fremover! [:)]

Enig med maman...

Du kan ikke ta det her opp på jobben? Få igang et skikkelig oppvaskmøte, slik at alle får tømt seg? Evn snakke med sjefen og si akkurat hvordan du har det og ikke orker mer snart. Lite proft av sjefene da!!

Håper det order deg iallefall.

ORIGINAL: Sjasmin

Enig med maman...

Du kan ikke ta det her opp på jobben? Få igang et skikkelig oppvaskmøte, slik at alle får tømt seg? Evn snakke med sjefen og si akkurat hvordan du har det og ikke orker mer snart. Lite proft av sjefene da!!

Håper det order deg iallefall.

Enig med maman og Sjasmin! Utrolig uproft av sjefene dine!! [>:] Og det bør jo være mulig å snakke som det og bryte den negative trenden!

Back
Topp