Februarskravletråd!

Papillon

Elsker forumet
Heisann hoppsann, da er det allerede blitt februar. I denne måneden blir de fleste av ungene våre et halvt år - snakk om at tiden fyker avgårde! Jeg har vært på utenlandstur i dag 

Ikke så langt utenlands da, bare til Sverige. Men det var eksotisk nok for oss, det! Lillesnupp fikk flaske idet vi gikk inn i matbutikken og oppførte seg aldeles eksemplarisk mens jeg handlet. Den første drøye halvtimen var riktig så koselig, for vi var tidlig ute og det fantes nesten ikke folk i butikken. 

Men SÅÅÅÅ.... kom det TRE BUSSER fulle med folk som skulle på harryhandel. Og de hadde det tydeligvis travelt, for de løp omkring i butikken. Jeg ble dyttet tilside da jeg skulle ta en pose kyllingnuggets, for der lå halal-kjøttdeigen ved siden av og den var det rift om. Hun som dyttet meg vekk kjøpte vel en 20 stk ++... Stort sett var det pensjonister og mørkhudede (som jeg antar var innvandrere). Det var lett å se at pensjonistene var med for turens del, de handlet bare litt og gikk så i kafeen, mens resten hastet rundt for å kjøpe stort og satte seg så på en benk og ventet på bussavgang. Jeg ble litt svett da jeg kom til kassen, for køen var plutselig milelang. Og det gjorde ikke meg noe å stå i kø, men gjett om de bak meg så på klokka mens jeg lesset opp det BERGET med matvarer som jeg skulle handle... Tror sikkert jeg sparte en god slump penger, men det blir veldig lenge til jeg gjør noe sånt igjen.

Hva har dere gjort i dag da?

Hehe. Høres morsomt ut. Jeg har aldri vært på harryhandling, jeg. Vi tenker ofte at det kunne være morsomt en gang, bare for å ha noe å gjøre...men vi finner alltid på noe annet isteden.

I dag har jeg trent med min personlige trener. Ei hard, men morsom økt. Er sliten og øm i musklene nå, men jeg kjenner at jeg blir veldig blid og glad av den treninga, så det funker. :-)

Har også nesten blitt påkjørt av en dustemann som ikke kunne regelen om vikeplikt fra høyre. Argh! I tillegg klarte han å skjære en grimase til meg som antydet at det var jeg som var en dårlig sjåfør. Utrolig irriterende at det ikke er noen måte jeg kan forklare den mannen hvor dum og dårlig sjåfør han var. :-(

Ellers har det vært en vanlig dag med kos og gulpetørking og klesvask og det som hører med på en onsdag.

Sonja Borge skrev:
Hehe. Høres morsomt ut. Jeg har aldri vært på harryhandling, jeg. Vi tenker ofte at det kunne være morsomt en gang, bare for å ha noe å gjøre...men vi finner alltid på noe annet isteden.

I dag har jeg trent med min personlige trener. Ei hard, men morsom økt. Er sliten og øm i musklene nå, men jeg kjenner at jeg blir veldig blid og glad av den treninga, så det funker. :-)

Har også nesten blitt påkjørt av en dustemann som ikke kunne regelen om vikeplikt fra høyre. Argh! I tillegg klarte han å skjære en grimase til meg som antydet at det var jeg som var en dårlig sjåfør. Utrolig irriterende at det ikke er noen måte jeg kan forklare den mannen hvor dum og dårlig sjåfør han var. :-(

Ellers har det vært en vanlig dag med kos og gulpetørking og klesvask og det som hører med på en onsdag.

Nei, vi er ikke særlig drevne på harryhandel vi heller og jeg tror faktisk jeg foretrekker delokale Prix og Rema butikkene fortsatt. Du er så flink til å trene, Sonja. Nesten så jeg vurderer PT selv, men det blir nok helst med tanken. Men - jeg er flink med maten for tiden og alle monner drar! 

Han dustemannen har jeg også møtt opptil flere ganger....

Har vært tidlige morgener hos oss i det siste, så nå er det alt langt på dag for meg. Kjenner jeg er sliten, men må rydde, støvsuge og vaske her. Har tenkt at ungene muligens kan få halv dag i barnehagen i morgen, så vi kan finne på noe morsomt sammen. Men da må jeg bli ferdig med helgevasken i dag.  (Haha...helgevasken liksom... høres ut som det er noe jeg gjør før hver helg - det er det ikke!) Håper flere av dere stikker innom her i løpet av dagen, så blir det så koselig å logge seg på til kvelden. 

Ha en fin dag, alle!

Jeg måtte flire litt da leste innlegget ditt, Papillon . Deilig å ha handlet litt inn da, så har man fryser`n full.
Vi bor så nærme grensa, dvs bare en båttur unna så jeg har vært mange ganger på harrytur. Bare i det siste har jeg ikke vært over. Synes det er greit å ta den turen, jeg da...

Sonja Berge, jeg har lurt på om jeg skal lage en plakat som jeg har i vindu, automatisk riktignok, som sier "Lær deg reglene"!!! For vikeplikten blir støtt og stadig brutt her også, idioter!!

Idag har jeg også vært og trent, men ikke med PT. Men jeg fikk et nytt treningsprogram, deilig. Så denne uka har jeg klart å trene to ganger.

Her er det værken harryhandel eller trening på tapetet, har ikke kommet i gang igjen etter jeg var (er) syk, men her er enten jeg eller en av ungene syke virker det som og da er jeg så sliten at jeg slett ikke orker å trene så nå har jeg satt det på pause frem til etter navnefesten neste helg. Jada dumt, jeg vet, men orker ikke å ta meg sammen, er så mye annet jeg må fikse.

Neste fredag er det karnevall i bhg til knerten og jeg har planer om å få sydd et branmann Sam kostyme til han, men har ikke fortalt han det da i tilfelle jeg ikke når det. Ellers skal jeg planlegge og ordne til selskapet til knøttet og det er jo litt, stresser ikke enda, men spørs om det blir litt stress når det nærmer seg :P Får vel ta meg samme å begynne med litt av pynten nå i kveld, skal bare sluke et par paracet først i håp om at det tar det værste av hodepinen. Som jeg syter, dere får bare overse det.

Håper alle har en super kveld :)

Så produktiv du er da, overasket. Som har tenkt å sy kostyme selv på tross av sykdom. Men du er vel designer, er du ikke? Da går det kanskje litt fortere. Jeg er en novise på symaskin, til tross for at jeg har hatt en i ti år... I dag ble det vask av stue og kjøkken her, men det står igjen bad, ganger og to soverom... Jeg er fantastisk treg til å rengjøre. Blir så pirkete og gjør det så nøye at det tar uendelig lang tid. Lekekroken er et lite mareritt, for jeg sorterer alt og legger opp alle puslespillene når jeg holder på... sånt tar tid og er aldeles unødvendig - I know!  Men, nå er det natta her. 

Ja vi får jo se hvor langt jeg kommer før jeg skryter av produktiviteten ;) Elsket å kle meg ut som barn og har derfor gledet meg til jeg skulle få kle opp mine egne barn i hjemmesydde kostymer, desverre tar tidsklemma meg i år som i fjor så blir ikke like gjennomført som jeg ønsker :/ Designeren i meg er ikke nødvendigvis noe fortrinn, hun er nemlig perfeksjonist, men det kan jeg bare glemme når jeg ikke har kommet i gang før :P
I morgen har min kjære pappaperm så håper å få litt tid til å begynne da også kommer mine foreldre på besøk fra lørdag til søndag sånn at jeg kan sitte litt med kostyme og navnefestpynt da.

Må legge til at jeg ikke akkurat er kjempesyk da, er forkjølt og har hodepine ;) Gutta har spydd en dag hver denne uka og forrige uke var eldstemann forkjølt, men håper og tror de er friske igjen nå :)

Kjenner meg ellers igjen i det med å være litt for nøye når jeg først går i gang med å rydde og vaske, derfor utsetter jeg det i det lengste :P

oi nå er det vist natta her også

Jeg sliter litt med ryggen for tiden, så alt tar dobbelt så lang tid som til vanlig. Derfor har jeg lite tid til å følge med her inne. Det gikk litt bedre midt i uka, men en times trilletur i går var tydeligvis ikke tingen og nå er det ille igjen. Skal vaske gulvene her i dag... jadda... for vi får besøk av min manns søster i helga. Hun kommer klokka halv to, så her er det bare å ta fatt. Tror jeg trenger tiden, for alt er aua og tar bare dritlang tid. Klarer ikke bøye meg særlig fort ned til gulvet og kommer meg ikke opp igjen uten støtte. Hehe. Wish me luck!

Back
Topp