Februarmammaer!

Lisee

Elsker forumet
Heihei alle februarmammaer!

Vi er så få som skriver på denne siden, så jeg tenkte jeg skulle ta litt ansvar[;)]
Vil ønske alle en riktig fin helg. Håper formen deres er fin og at dere koser dere med magen som blir større og større[:D]
Tenk så flotte vi blir til jul! På familiebildene med litt hovne ankler, kropper som er fulle av vann og kiloene som har rast på [:D] Hehe

Hei Lisee [:D]
Akkurat det samme har jeg også tenkt på.. Det skjer jo aldri noe inne på februar- siden..[:'(]
Får prøve å sette i gang litt aktivitet her da, or det er litt koselig å prate med de man er kommet likt med!

He he til jul blir vi nok fine ja.. [:D] Vi skal til syden i førsten av desember, og jeg gleder meg VELDIG til å sprade i bikini (hvis den fortsatt passer..) Hmm.. [&:]

Klem

har tenkt mye på jula jeg oxo[:D]
hvordan klær skal man egentlig ha på seg??[:D]hehe.
syns det er fint med gravidmager jeg[:)]

Ja jula blir spennande! Trur ikkje eg kjem til å gå frå butikk til butikk for å finne noko. Trur det er heilt greitt for familien min at eg ikkje over-pynta meg! Skal feire sammen med foreldra mine og samboeren min, så det er noko greitt for dei at eg stiller i et vanlig skjørt (et med strekk i!) og ein fin topp! Og det er sånt som eg har frå før. [:D]

Ellers er formen ganske bra. Har begynt å kjenne litt på bekkenløsning. Skal til fysioterapaut i morgon... kvir meg litt, for eg har hørt at det er ganske vondt når man behandler bekkenløsning... Men gleda meg samtidig, for denne kroppen treng litt oppmjuking! Er stiv i nakke, skuldre, sete-muskler og rygg... [:-] Skulle gjort noko med det for lenge sidan, men men. No skjer det iallefall!

Håper dere andre har det fint! [;)] Bra initiativ å starte litt meir liv på februar-forumet! Eg er med!

Ja - er for mer liv i februar klubben [;)]. Hvor mye har dere lagt på dere? Jeg har fått 6 kilo ekstra, men har enda ikke måtte ha på meg de grusomme mamma buksene... Skal til london i slutten av måneden og ryanair krever attest fra legen [&:] noe jordmoren aldri hadde hørt om... Ellers er det masse liv - tiden går liksom litt fortere nå enn de første 20 ukene. Heldigvis! Gleder oss i bøtter og spann og holder på å pusse opp og gjøre klart til h*n kommer[:D].

Så heldige dere er som skal ut og reise snart!
Skulle gjerne hatt meg en tur selv, men jeg får ta det igjen når Nurket er født.

Tror du blir kjempefin i bikini, jeg! En ser jo så frisk og sunn ut når en er gravid atte[:)]

Har blitt noen kilo på meg, nå. Hadde bare lagt på meg 3 kg helt til jeg var ca 21 uker på vei, men så sa det PANG også kom det 4 kg til.... Hmmm[&:] Er ikke så mye å gjøre med det nå, får heller trille mye etterpå[:)]

ORIGINAL: fisken

Ja - er for mer liv i februar klubben [;)]. Hvor mye har dere lagt på dere? Jeg har fått 6 kilo ekstra, men har enda ikke måtte ha på meg de grusomme mamma buksene...

Jeg kan kun gå med disse buksene nå. Er helt enig i at veldig mange av dem ikke er særlig lekre[;)]
Prøvde noen skjørt på Lindex som jeg tenkte å ha til jul, men fytti grisen.....[:'(] Jeg såg ut som en ball. "Aldri i livet" sa jeg, og sleit det av meg igjen. Håper på å finne noe som er litt mer lekkert på h og m!

Eg har lagt på meg 5.5 kilo, men trur kanskje det er feilt. For utgangsvekta er tatt på vekta eg har heime, og den er veeeeldig unøyaktig..., så egentlig trur eg ikkje at eg har gått opp meir enn 2 kg faktisk. Har litt ballast frå før, som eg trur graviditeten har tært på fram til no, og det er jo berre bra!
Eg har gått med mammabukse lenge allerede. Ha to stk, og den eine er enno for stor, siger heile tida. Men den andre er deilig å gå i syns eg...

Tok fly med SAS (innenlands) for noen veker sidan, og spurte om kor tett oppunder fødselen eg kunne fly. Ho var ikkje sikker, men det var ca 1 mnd før eller noko. Men dei kunne be om legeattest viss dei var usikker, og det var lengre flyturer og sånn...

Jeg har gått opp 6 kg jeg da.. Syns det er kjempemye, for jeg veide ikke så mye i utgangspunktet.. Så magen kom superfort, og jeg måtte begynne med mamma-bukser tidlig. Så de jeg kjøpte meg først, er blitt for trange over magen alt..Grr.. Har ikke lagt på meg noen andre steder enn akkurat på magen føles det som..

Jeg ringte til Saga som vi skal reise med, og de trengte ikke noen legeattest fra meg. Jeg er i uke 30 ca når vi drar, og hun sa at grensen de hadde var på uke 36. Så da er det god margin heldigvis.. Gleder meg veldig til sol og sommer [:D]

har lagt på meg ca 6 kilo til nå...det er nå i det siste de kom så..[&:] men det har nesten bare lagt seg på magen da[:)]
formen ellers er ganske bra,er litt plaget med korsryggen,men det går nå greit..får samboer til å massere meg da[;)]

juleklær jah![8D] har tenkt å ha på meg enten ei fin sort bukse/skjørt,en tunika topp i litt "freshe"farger og noen behagelige sko,pumps blir for tungt å gå i,selv om de er veeeldig stilige da[;)]
slapp av alle gravide,vi blir så lekre at ååååå[:D]

[:D]hei...

Jeg har ultralyd termin 11 feb, o venter en liten jente....

er det noen fra sørlandet her inne...

klemz

Back
Topp