Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen som vil skravle med meg?
Jeg kan jo begynne da. I dag har vi fortalt det til den nærmeste familien. Min mann innledet med å fortelle at jeg hadde vært med i en skravlekonkurranse, og alle antok at jeg vant. (Jeg er kjent for å sakke på innpust og utpust) Det ble led litt av det, før vi sa at jeg vant nok ikke noen hovedpremie, men en "trøstepremie" vant jeg. Men det var navnesmokker, sa mannen, og alle lo litt.
Vi har 6 eller 9 stykker med navnet til eldstemann på liggende, om noen skulle finne på å få en gutt med det navnet (han sluttet litt fort med smokk...) Lillesøstra var smokkenekter.
Vel, etter litt skravling (det er hektisk med ti rundt bordet altså, hvorav fire under 5 år!) fortsetter jeg med at vi får nå disse smokkene da. Det står nummer tre på dem, sa jeg. Det gikk et lys opp for min bror og svigerinne. Min far et sekund senere, trenger dere dem da? sier han og jeg nikker. Hva? sier mamma, hva da? Jeg peker på magen min. Nummer tre er der inne.
Grunnet det høye aktivitets og lydnivået rundt bordet klarte vi å gjennomføre dette helt uten at ungene fikk det med seg, så ungene våre aner fortsatt ikke at vi skal få en baby til i huset. Den dagen han vet det, så vet hele bhg det... så jeg venter litt der.
Men, det er litt kjekt også, å ha fortalt det til noen. Vi venter barn nummer tre!
Jeg er 4+6 i dag og vi har ikke fortalt det til noen. Ikke ønsker vi det heller før vi har vært på tidlig UL og vet at hjertet slår. Vi har prøvd i ca. 3 år nå og mistet totalt 5 ganger... I starten var vi overivrige og fortalte de nærmeste det, men denne gangen vil vi være mer sikre. Jeg får tett oppfølging og skal ha tidlig UL i ca. uke 8, så blir veldig spennende da. Denne gangen føles ting annerledes. Jeg har flere symptomer og er mye mer sliten. Håper alt vi kan at denne gangen skal det bli vår tur. Vi forteller nok tll noen når vi vet hjertet slår, men venter med omverdenen til uke 12 eller etter ordinær UL. Vi får se![]()
JaNoen som skal ha nr 2 ?![]()
Her har jeg rukket å være på FAU-møte, lekt ute med jentungen og fortet meg å ta inn klesvasken før regn og torden kom for fullt
Gratulerer med å dele nyheten Sara!
FAU på en søndag?![]()