Februarjentene bursdag i februar selv? Tilfeldig? :D

huzky

Gift med forumet
Ser at mange av februarjentene har bursdag i februar (inkl meg selv), og det er jo litt artig :D Kanskje vi føder på vår egen bursdag? :)

Er litt morsomt, ja :-) Men håper jeg slipper å føde på bursdagen min... 17 februar er litt sent etter termin som er 5. februar ;-)

Jeg håper ikke jeg føder på min egen bursdag. Det holder at min storebror (som er 4 år eldre enn meg) og jeg har bursdag 16. feb

Det er jo en ganske praktisk mnd å ha bursdag i da:-) Med mindre man får en prematurt baby så er man sikret "riktig" side av nyttår, alikevel har man bursdag tidlig på året:-) Jeg har to barn som er født sent på høsten, og de mener at det er barnemishandling å være født så sent:-) Skjønner den nå som de begynner å vente på viktige milepæler som feks førerkort... Kjedelig å være nesten ett år etter de andre i klassen liksom.. Men resten av livet er det vel egentlig temmelig uvesentlig når du har bursdag, kanskje med unntak av juleaften:-) Vi prøvde på denne lille stabeisen i 18 mnd, så at det ble termin i bursdagsmnd min er nok bare flaks:-)

Back
Topp