~Februar!~

Ja, dere har vel uken etter oss som vanlig. Mens vi har uke 8, den siste i februar.

Men siden jeg ofte har frist sånn 18-20.2 og mye roligere dager deretter er det mulig jeg kanskje kan ta ut noe vinterferie neste år! Lov å drømme i alle fall.

Nå hadde jeg altså frist 18.2 i år og har levert fra meg foreløbig regnskap til kvalitetskontroll i kveld, han som skal kontrollere har det derved klart i morgen tidlig. Så feriedagen min på fredag ser gjennomførbar ut og jeg kan trolig jobbe "vanlige dager" uten overtid resten av uka.

Overtid gir ekstra betaling, men tid med familien har sin verdi. Og denne uken med bursdag på lørdag og kaos i hus og heim så er det godt om det nå roer seg.

En lang dag neste mandag sånn siden jeg har lovet en kollega å ta noen av hennes oppgaver for hun har for mye å gjøre neste uke. Men så håper jeg overtid 2020 er over, og jeg kan starte på "nytt år og nye gode forsetter" i mars :)

Nedtelling mot påske og sommer.
I fjor hadde vi likt men ellers alltid ulik dessverre for vår del.
 
God morgen
2 t søvn tilsammen hele natten:confused:
Jobb noen t så 3 t førstehjelpskurs siste del av jobbdagen min.
 
I fjor hadde vi likt men ellers alltid ulik dessverre for vår del.
De flytter jo avbogbtil rundt på det.

Men om vi får uke 8 sånn som skoleruta fra fylket sier, så er det i alle fall håp om at jeg kan ha litt fri med ungene, det hørtes deilig ut!!
 
Siden jeg faktisk sendte regnskapet til kontroll, helt uventet, seriøst det er helt uventet, har jeg det rolig på jobb i dag tror jeg.

Fristen for å levere det er i dag, to uker etter fristen for forrige kontroll. Forrige kontroll leverte jeg en uke for sent. Så jeg antok det skulle dra seg et par dager over denne også. Men alt bare falt på plass. Vel, nesten alt. Uventet.
 
Siden jeg faktisk sendte regnskapet til kontroll, helt uventet, seriøst det er helt uventet, har jeg det rolig på jobb i dag tror jeg.

Fristen for å levere det er i dag, to uker etter fristen for forrige kontroll. Forrige kontroll leverte jeg en uke for sent. Så jeg antok det skulle dra seg et par dager over denne også. Men alt bare falt på plass. Vel, nesten alt. Uventet.
Så bra!
 
Back
Topp