FEBRUAR snart...

Nusse84

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Nå er det bare 2 dager igjen til februar.. Litt skremmende med samtidig så deilig.. Noen av dere har allerede fått hilse på sine små nurk, men de fleste av oss har dette til gode.. :downtown
Vi vil sannsynligvis få et fiske barn eller vannmann barn.. Tror dere på stjernetegn? :sign17:sign19
Jeg og mannen er begge fisker og passer veldig godt inn i den beskrivelsen..Sannsynligvis får vi også et fiske-barn.

Syntes vi skal hylle oss selv litt og tenke godt jobba:cheers

Samtidig benytter jeg meg å legge ut litt litt fakta om vannmann og fiskebarn, slik at dere "kanskje" vet hva dere har litt i vente..

vannmannen_large.jpg VANNMANN

Slik blir barnet ditt:

• Nysgjerrig
  • Idealistisk
  • Nytenkende
  • Prinsippfast
Vær forberedt på hva som helst! Vannmannen elsker å overraske – ja, til og med sjokkere. Du vil få et spennende barn, for vannmannen trives best med det utradisjonelle og originale, og blomstrer sammen med mennesker som er annerledes. Så forvent en mangfoldig og interessant vennegjeng! Den lille vil lett få venner, men de vil nok etter hvert oppdage at det er på vannmannens premisser.

Det er ikke lett å forme vannmannen. Barnet vil være i opposisjon mot satte normer og regler, og ser det som sin plikt å utfordre dem. Idealismen er sterk i denne krabaten, og hun eller han viker ikke en tomme fra sine prinsipper. Vannmannen er rasjonell og tenker mye, og er opptatt av å stimulere intellektet. Nysgjerrighet er iboende i denne lille skapningen. Vannmannen elsker å eksperimentere, ligger ofte forut for sin tid, og er kjent for å være banebrytende og nytenkende, for eksempel innfor teknologi.

fiskene_large.jpg FISKENE

Slik blir barnet ditt:

• Kunstnerisk
  • Drømmende
  • Følsomt
  • Romantisk
Du vil rett og slett få en liten kunstner, og du vil få din fulle hyre med å holde denne drømmeren på bakken. Hverdagen er ikke noe for denne personligheten, og satte rammer er en tvangstrøye fisken stadig vil forsøke å flykte fra. Dette er en romantiker som ser verden med rosa briller, og resultatet kan bli en noe uberegnelig person. Rett og slett ikke til å bli helt klok på.

Fisken har få ambisjoner, men du vil se barnet blomstre når det får utfolde seg kreativt. Som hos kunstnere flest kan det nok være litt kaotisk til tider og fare for humørsvingninger. Fisken er heller ikke den sterkeste beslutningstageren, for vedkommende ser en sak fra absolutt alle sider. Men du får et barn som er snill som dagen er lang, hjelpsom og bryr seg om andre, og vil oppfattes av mange som sin beste venn. Poden kan nok trenge litt hjelp med å si nei, for det kan bli for mye iblant.

Er spennende nå fremover, nå plopper det snart ut masse babyer!:D

Er interessant med horoskop og stjernetegn syns jeg ;)
Vet ikke hvor "sant" alt er, men ofte passer det skummelt godt! ;p
Jeg og de to yngste er skytter, eldstemann er kreps og sambo er jomfruen.

Nå er det bare 2 dager igjen til februar.. Litt skremmende med samtidig så deilig.. Noen av dere har allerede fått hilse på sine små nurk, men de fleste av oss har dette til gode.. :downtown
Vi vil sannsynligvis få et fiske barn eller vannmann barn.. Tror dere på stjernetegn? :sign17:sign19
Jeg og mannen er begge fisker og passer veldig godt inn i den beskrivelsen..Sannsynligvis får vi også et fiske-barn.

Samtidig benytter jeg meg å legge ut litt litt fakta om vannmann og fiskebarn, slik at dere "kanskje" vet hva dere har litt i vente..

Vis vedlegget 48733 VANNMANN

Slik blir barnet ditt:

• Nysgjerrig
  • Idealistisk
  • Nytenkende
  • Prinsippfast
Vær forberedt på hva som helst! Vannmannen elsker å overraske – ja, til og med sjokkere. Du vil få et spennende barn, for vannmannen trives best med det utradisjonelle og originale, og blomstrer sammen med mennesker som er annerledes. Så forvent en mangfoldig og interessant vennegjeng! Den lille vil lett få venner, men de vil nok etter hvert oppdage at det er på vannmannens premisser.

Det er ikke lett å forme vannmannen. Barnet vil være i opposisjon mot satte normer og regler, og ser det som sin plikt å utfordre dem. Idealismen er sterk i denne krabaten, og hun eller han viker ikke en tomme fra sine prinsipper. Vannmannen er rasjonell og tenker mye, og er opptatt av å stimulere intellektet. Nysgjerrighet er iboende i denne lille skapningen. Vannmannen elsker å eksperimentere, ligger ofte forut for sin tid, og er kjent for å være banebrytende og nytenkende, for eksempel innfor teknologi.

Vis vedlegget 48735 FISKENE

Slik blir barnet ditt:

• Kunstnerisk
  • Drømmende
  • Følsomt
  • Romantisk
Du vil rett og slett få en liten kunstner, og du vil få din fulle hyre med å holde denne drømmeren på bakken. Hverdagen er ikke noe for denne personligheten, og satte rammer er en tvangstrøye fisken stadig vil forsøke å flykte fra. Dette er en romantiker som ser verden med rosa briller, og resultatet kan bli en noe uberegnelig person. Rett og slett ikke til å bli helt klok på.

Fisken har få ambisjoner, men du vil se barnet blomstre når det får utfolde seg kreativt. Som hos kunstnere flest kan det nok være litt kaotisk til tider og fare for humørsvingninger. Fisken er heller ikke den sterkeste beslutningstageren, for vedkommende ser en sak fra absolutt alle sider. Men du får et barn som er snill som dagen er lang, hjelpsom og bryr seg om andre, og vil oppfattes av mange som sin beste venn. Poden kan nok trenge litt hjelp med å si nei, for det kan bli for mye iblant.

Hvor fant du info om de tegnene?
Kunne tenke meg å lese om ungene her i huset også ;)

Er spennende nå fremover, nå plopper det snart ut masse babyer!:D

Er interessant med horoskop og stjernetegn syns jeg ;)
Vet ikke hvor "sant" alt er, men ofte passer det skummelt godt! ;p
Jeg og de to yngste er skytter, eldstemann er kreps og sambo er jomfruen.

Slik dags horoskop kan være litt skeptisk til.. Men slike personlighetstrekk syntes jeg er veldig spennende og passer ofte godt:):p

Jeg har hele tiden trodd jeg får en januarbaby - men tiden løper fort ut for det gitt!

Er selv skorpoin og har et skorpionbarn. Vi passer begge inn i beskrivelsen til det. Er vel kanske ganske lik vannmannbeskrivelsen her. Sønnen min har noen trekk fra fisken her også. Fisk blir det ikke her, det blir for lang overtid.

Jeg skulle egentlig bli født i fisken, men ble født i vannmannen. Begge passer fint til meg, men vannmannen passer best. Mannen min er vær, men han er mer som en fisk. Jenta vår blir en vannmann, å jeg synes allerede hun passer der. Kjenner personligheten hennes igjennom magen. Hehe!

Slik blir barnet ditt:

• Nysgjerrig
  • Idealistisk
  • Nytenkende
  • Prinsippfast

.

Jeg får uansett en vannmann, og har faktisk valgt navn litt etter kjennetegnene :-)
Men tror du på kinesisk år og dens kjennetegn da? Hestens år er vi inne i snart. Det kan bli litt av en kombo :-D

Jeg får uansett en vannmann, og har faktisk valgt navn litt etter kjennetegnene :)
Men tror du på kinesisk år og dens kjennetegn da? Hestens år er vi inne i snart. Det kan bli litt av en kombo :-D
Kan ikke så mye om kinesisk tegn.. Når går vi over i hestens år? er det februar?

Ei venninne av meg som er kinesisk og er veldig opptatt av horoskop (både kinesisk og vanlig.) mener vi kommer til å få noen morsomme barn. Kombinasjonen Hest og vannmann er veldig interessant. De kommer muligens til å bli litt klønete, men også ganske smarte.

Back
Topp