Februar planer.

FruBritt

Forumet er livet
August 2018
Ny måned nye muligheter og barna våre ihvertfall flesteparten passerer 6 mnd iløpet av denne måneden.

Så hva er dine planer denne måneden?

Min er 2 års kontroll av eldstemann og legetime for min del samme dag.

Så skal minstemann på 6 mnd kontroll 2 uker etterpå
Og så skal jeg på ny legetime for å sjekke status etter fødsel.

Og inni der skal det feires morsdag og bursdag til søstera mi og muligens ett tantebarn.

Og jeg skal fortsette i slankekrigen;)
 
Mellomste skal feire bursdag med familie i morgen, og så må vi finne en dag å feire ham med barna i barnehagen. Vi er som alltid litt seint ute...
Eldste skal til reguleringstannlege. Minste skal ha 6 måneders kontroll. Gubben har bursdag.
 
Planene mine er å ta litt vare på meg og blant annet gå på kveldsyoga en gang i mnd, ta tilskudd for å øke blodprosenten min og spise mer.

Planene til lille er at han skal på 6 mnd kontroll ellers øve på å bli enda mer mobil og trene stemmen sin masse (høres sånn ut..)

Ellers har jeg lyst til å planlegge en getaway helg enten i februar eller mars som familie, men vi får se hva vi får til :)

Og jeg håper jeg ikke blir glemt på morsdagen :p
 
Dette er siste mnd min i 100% perm, så den skal først og fremst nytes med mini :happy: 6 mnd-kontroll er i slutten av mnd, ellers har vi lite planer. En synstest, litt maling hjemme, rydding av et roterom, osv. Har lyst å få sovet en natt ute i telt snart, hvis vinterværet tillater det.
 
Time på AHUS for Leah
MR + legetime på meg
Barseltreff
Helsestasjonen (én gang per måned)

Ehm.. Tror det var det. Mannen har 2 stk eksamen i slutten av måneden så blir nok opptatt.
 
Vi skal på helsestasjonen på mandag. (5 mnd kontroll)
Så skal jeg på en sjekk på sykehuset litt senere i måneden. Har en fing som driver å knekker av «ingenting» pga en beincyste, så det er snakk om en operasjon for å fylle den, for å unngå at det skjer gang på gang.
Ellers er det utviklingssamtale på skolen til eldste, og det var det, så vidt jeg vet.
 
Back
Topp