Februar/mars ! ?

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Hei, til nå har jeg holdt til i februsr forumet, men etter som det ser ut til nå en uskyldig blødning i går å fikk tatt ul både utvendig og innvendig på legekontoret i går ser det ut til at eg e 2-3 uker kortere på veg enn eg har trodd. Det vil da si at eg er rundt 8-9 uker på veg i stede for 11. Skal i følge mens være 11 uker, men legen mente at eg kanskje hadde hoppet over en eggløsning. Han kunne vartfall måle fosteret til 2cm, men hadde problemer med å finne hjerteslag :/ de har veldig dårlig aparat på legevskten her i bygda. Tok hcg måling i dag å skal ta ny på mandag får å se om den stiger normalt. Gjør den det kan eg melde meg inn hit :D så her er litt mer om meg : eg bor så sei inderst i sognefjorden og blir 26 år denne mnd, venter mitt 4 barn. Mitt andre med mannen min :D sist født i oktober 2014 :)

Håper du havner her hos oss da :) hcg er ikke alltid en god indikator så langt ut i svangerskapet. Hcg stiger til ca uke 8 for deretter å synke igjen og stabiliserer seg. Her er en graf som viser hcg gjennom svangerskapet:
c1d7ef2a0a7365bfd7a9f1abcb4f09e4

Er det ingen andre som kan få tatt ny ul av deg?

Velkommen! :D Jeg har også ei som er født i oktober 2014 :D

Håper du havner her hos oss da :) hcg er ikke alltid en god indikator så langt ut i svangerskapet. Hcg stiger til ca uke 8 for deretter å synke igjen og stabiliserer seg. Her er en graf som viser hcg gjennom svangerskapet:
c1d7ef2a0a7365bfd7a9f1abcb4f09e4

Er det ingen andre som kan få tatt ny ul av deg?
Talk for det ☺️Jo skal be om å få ta inne på legekontoret i gjen etter eg har fått svar på hcg prøvene. ☺️

Back
Topp