Floken Forumet er livet 14 Jul 2011 #1 Har opprettet en gruppe, så visst du vil være med er det bare å sende meg en PM med navn og bildet så legger jeg deg til;) Dytte hjelp ønskes..
Har opprettet en gruppe, så visst du vil være med er det bare å sende meg en PM med navn og bildet så legger jeg deg til;) Dytte hjelp ønskes..
T Tesemor 89 Betatt av forumet Junilykke 2022 14 Jul 2011 #2 er det ei skjult gruppe eller? :) vil gjerne vere med etter kvart, men er ikkje heilt klar for at facebook"vennene" mine får veta da heilt endo :)
er det ei skjult gruppe eller? :) vil gjerne vere med etter kvart, men er ikkje heilt klar for at facebook"vennene" mine får veta da heilt endo :)
Floken Forumet er livet 14 Jul 2011 #6 JLE skrev: Jeg får ikke til å sende PM....merkelig Under profilbildet mitt står det ''send melding'' trykk på den så skal det gå
JLE skrev: Jeg får ikke til å sende PM....merkelig Under profilbildet mitt står det ''send melding'' trykk på den så skal det gå
J JLE Flørter med forumet 14 Jul 2011 #7 Nei, det går bare an å trykke på Angre. Utrolig rart! Får du til å sende til meg, så kan jeg bare svare deg?
Nei, det går bare an å trykke på Angre. Utrolig rart! Får du til å sende til meg, så kan jeg bare svare deg?
Floken Forumet er livet 14 Jul 2011 #8 JLE skrev: Nei, det går bare an å trykke på Angre. Utrolig rart! Får du til å sende til meg, så kan jeg bare svare deg? fikk du mailen?
JLE skrev: Nei, det går bare an å trykke på Angre. Utrolig rart! Får du til å sende til meg, så kan jeg bare svare deg? fikk du mailen?
*Mille* Oktober 08, Februar 12 og Oktober 15 <3 Tilgangsansvarlig VIP Oktoberskattene 2015 15 Jul 2011 #9 Virker ikke som om jeg får sendt PM heller...får trykket "Send" men så skjer ingenting :-(
J JLE Flørter med forumet 15 Jul 2011 #10 Ser at jeg får fått pm, men når jeg går inn på innboks står det ingen meldinger
Floken Forumet er livet 15 Jul 2011 #11 JLE skrev: Ser at jeg får fått pm, men når jeg går inn på innboks står det ingen meldinger hmm.. rart.. Send en PM til en moderat som er på vakt og spørr. Kansje de kan fikse det.. Mye til nå med den nye BV.
JLE skrev: Ser at jeg får fått pm, men når jeg går inn på innboks står det ingen meldinger hmm.. rart.. Send en PM til en moderat som er på vakt og spørr. Kansje de kan fikse det.. Mye til nå med den nye BV.