Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg er ikkje så god på å lage mat, men takker ja til å bli inspirert Haha. Nå ble eg skikkelig gira, tenkte strikkeoppskrifter egEg er ikkje så god på å lage mat, men takker ja til å bli inspirert [emoji5] må bli flinkere
Heilt enigHaha! Har ikkje tenkt over det før men overskriften kunne like gjerne vært oppskrift på strikk [emoji38] Det hadde no ikkje vore så dumt med ein strikketråd kanskje? [emoji847]
Jeg også tenkte med en gang at det var strikkeoppskrifterHaha. Nå ble eg skikkelig gira, tenkte strikkeoppskrifter egEg er ikkje så god på å lage mat, men takker ja til å bli inspirert
må bli flinkere
Her ogJeg også tenkte med en gang at det var strikkeoppskrifterstrikkedilla!

Lagde en strikkeoppskrift- tråd i tilleggHer og![]()
Hurra. For en fin tråd!
En lettvint og god gjenganger her hos oss er laks med søtpotet og spinatsaus. Vi lager alt på slump, så jeg har ikke nøyaktige mengder, men dette er ca til 2 voksne.
-2 søtpoteter skjæres opp i "pommes frites" og stekes på C 185* varmluft til de blir gyldne.
-1/2-1 stor pose rå spinat hakkes i små biter og blandes med rømme, hakket hvitløk, litt sitronsaft, salt og pepper.
-2 biter laksefilet stekes i stekepanne med salt og pepper.
Nydelig!
.I dag skal vi ha Tacoform her i huset. Ungene elsker det(og jeg [emoji56])
-1 pk kjøttdeig (vi bruker kyllingkjøttdeig)
-Tacokrydder
-Pasta etter smak ( vi bruker fullkornspasta med bønner )
-3 dl creme fraiche e.l
-revet ost
-nachos
-1 boks maiskorn
-kok litt pasta
-stek kjøttdeig og bland i tacokrydder, rør så inn creme fraiche og mais og til slutt bland i ferdig kokt pasta
-hell blandingen i ildfast form, strø over ost og trykk nachos ned i blandingen tett i tett.
-stekes i ovnen på ca 200 grader til osten har smelta og nachosene er gyldne
Garantert innertier!
Kan såklart putte oppi hva enn du liker. Vi har prøvd med forskjellige bønner/linser ,vannkastanjer, paprika, løk, m.m. Blir godt uansett![]()