Februar-baby

Guttemamma22

Elsker forumet
Januar 2017
Februarhjertene2017
Ser ut som jeg hopper over til denne termingruppa da bebis enda ikke har meldt sin ankomst. Hadde termin 29.01 så hadde det vel litt på følelsen..
Har fulgt litt med her inne fra tid til annen, men vært mest aktiv på Januar.

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere her inne:) Jeg er foressten førstegangs fra Akershus og ventet en gutt.

Velkommen! :) Håper for din del at du slipper å gå så langt over :)

Velkommen! :happy:

Velkommen hit [emoji4]

Velkommen :) Jeg er og på begge, med termin 31.1, men har vært mest aktiv her :)

Velkommen! Februar er en perfekt mnd å få baby i! (Selvom jeg sannsynligvis ender opp med mars-baby :p )

Velkommen! Februar er en perfekt mnd å få baby i! (Selvom jeg sannsynligvis ender opp med mars-baby :p )
Enig i at det er en fin mnd for baby. Vi har allerede en del i familien som har bursdag i januar, så da er det greit å få det litt fordelt utover hehe:happy: Greit å slippe å dele bursdag!

Takk skal du ha[emoji5] Hvordan ligger du ann da? Sitter du enda med mage eller har du fått ut bebis?

Sitter her fortsatt med mage ja - han ser ikke ut til å ha det spesielt travelt ;) Har Overtidskontroll 8/2, men håper han bestemmer seg for å komme før det :P

Sitter her fortsatt med mage ja - han ser ikke ut til å ha det spesielt travelt ;) Har Overtidskontroll 8/2, men håper han bestemmer seg for å komme før det :p
Hehe, kjenner meg igjen! Har nesten vært litt irritert over at jeg ikke har kjent flere tegn enn hva jeg har, men jaggu gikk ikke vannet mitt da vi kom hjem fra bytur i dag! Plutselig skjer det!
Skal krysse fingre og tær for at du merker noe snart du også:angelic:

Hehe, kjenner meg igjen! Har nesten vært litt irritert over at jeg ikke har kjent flere tegn enn hva jeg har, men jaggu gikk ikke vannet mitt da vi kom hjem fra bytur i dag! Plutselig skjer det!
Skal krysse fingre og tær for at du merker noe snart du også:angelic:

Åh så bra! Masse lykke til - og takk :D

Back
Topp