Svar på tråd

Det er så sant. Og så trist og vondt at det må være sånn for noen..

Jeg har begynt å tvile på om jeg i det hele tatt har hatt eggløsning denne syklusen.. blir så forvirra. Grunnen til at jeg trodde den kom tidlig (forrige helg), er fordi jeg alltid får ganske vondt når jeg har eggløsning og dette skjedde forrige helg (men det var kun CD9). Jeg var på hytta til tirsdag så jeg fikk ikke tatt eggløsningstest før tirsdag kveld. Alle testene har vært ekstremt lave siden tirsdag (tester fortsatt tilfelle). Jeg pleier å ha eggløsning CD11-13. Om jeg hadde eggløsning CD9 så er jo det veldig tidlig... I dag våknet jeg med innmari vondt i korsryggen og klassiske menssmerter så jeg trodde mensen allerede var på vei. Tok Eggløsningstest i dag også tilfelle det var dét jeg kjente, men den var fortsatt ekstremt lav.

Jeg vet ikke hva som skjer nå og jeg er bekymret for at syklusen min nå har blitt helt på bærtur, eller at jeg ikke har hatt eggløsning ennå likevel.. og så tørr jeg ikke kjøpe dyre medisiner (skal starte på CD1) før jeg har fått mensen TILFELLE jeg by miracle har blitt gravid naturlig. Må reise 1 time for å få tak i sprøyten jeg skal ta CD1 så jeg stresser så mye om dagen...

Hadde ICSI på siste forsøket nå og skal ha det igjen.

Masse lykke til i morgen :Heartpink Skjønner at du stresser når du mister symptomene, men etter hva jeg har fortstått så er det helt normalt. Jeg skal uansett krysse alt! Det blir så spennende :love017:Heartpink:nailbiting:

Back
Topp