Svar på tråd

Jeg vet ikke helt om denne meldingen passer inn her, men jeg hadde ikke så mange andre steder å legge den, og har litt behov for å lufte. Vi hadde første konsultasjon på Medicus i dag, for å se om vi skal kjøre et privat løp parallelt med offentlig (har ett embryo igjen der). Og - herregud så oppløftende det møtet var! Virkelig natt og dag sammenlignet med Riksen. Jeg følte legen virkelig lyttet, ville gjøre individuelle tilpasninger og tok mine tanker og følelser på alvor. Han var også opptatt av mannens følelser, noe som har vært litt fraværende alle andre steder. Han tror jeg har et signalproblem knyttet til hormonreguleringen, siden det er diskrepans mellom eggreserven min (amh+AFC) og fsh-nivået jeg til tider har målt. Helt siden lang protokoll har jeg hatt for tidlige eggløsninger. Målte en follikkel i dag, på dag 7, som på hele 26mm! Så det er mulig at eggene mine bare ikke rekker å modnes fordi kroppen sender signaler om å kjøre på og eggene blir store og slipper tidlig. De lager et opplegg basert på dette. Aner ikke om det vil gjøre forskjellen, men var bare så utrolig godt å snakke med noen som faktisk leste prøvene og hadde tid og interesse for å se etter mulige problemer og løsninger.

Back
Topp