Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Ja kort protokoll. Ser jo poenget ditt... Jeg har som regel stimulert færre dager enn planlagt (har vært klart for uttak få dager etter første UL), så sånn sett så bør jo ikke en dag fra eller til ha noe å si... men føler det ikke blir riktig og er redd jeg skal både gjøre noe feil og jinxe noe ved å juge på meg en dag... syns det er fryktelig vanskelig valg. Har to apper hvor den ene sier ikm er 28. og den andre 29. Etter forrige mislykkede innsett så fikk jeg mensen en dag før normalt. Er jeg veldig heldig og det skjer denne gangen også så får jeg mensen 27. eller 28. og da går det jo akkurat.Hva hadde dere andre gjort mtp å juge på seg en dag om jeg skulle fått mensen 29.? Hvis det var dere?
Ja kort protokoll. Ser jo poenget ditt... Jeg har som regel stimulert færre dager enn planlagt (har vært klart for uttak få dager etter første UL), så sånn sett så bør jo ikke en dag fra eller til ha noe å si... men føler det ikke blir riktig og er redd jeg skal både gjøre noe feil og jinxe noe ved å juge på meg en dag... syns det er fryktelig vanskelig valg. Har to apper hvor den ene sier ikm er 28. og den andre 29. Etter forrige mislykkede innsett så fikk jeg mensen en dag før normalt. Er jeg veldig heldig og det skjer denne gangen også så får jeg mensen 27. eller 28. og da går det jo akkurat.
Hva hadde dere andre gjort mtp å juge på seg en dag om jeg skulle fått mensen 29.? Hvis det var dere?